INIŢIATIVĂ MYSPORT : ELIBERAŢI FOTBALUL !!!
Eu unul nu mai pot. Nici Radu Paraschivescu nu mai poate ( toată stima maestre ). Mă simt ca şi cum aş fi băut pe sec trei sticle de whisky. Vreau să vomit dar nu pot. Chiar am şi destinatari pentru direcţia amestecăturii respective. Am sperat la început de sezon că dat fiind miza enormă pusă în joc o să avem parte de un campionat spectaculos, meciuri tari în sensul pozitiv al cuvântului, răsturnări de situaţie care să pună liga să palpite. Însă nu renunţ.
.
Ceea ce ni se oferă este departe de aşteptări. Dimpotrivă, avem parte de unul dintre cele
mai jegoase, obscene, depravante, demne de milă şi repulsie în acelaşi timp, descreierate ( ajutaţi-mă cu epitete de acest gen vă rog ) ligi. Poate că mă înşel, însă nu cred că mai există undeva pe glob un campionat în care desfrânarea imorală al cărui scop este atingerea scopului în sine cu orice mijloace să atingă o asemenea amploare. Nu cred că nici măcar în în perioada comunistă să se fi ajuns la o limită atât de joasă din punct de vedere etic, sportiv şi moral. Însa nu renunţ.
.
Ce putem face ? Nu ştiu. Sunt un simplu microbist, căruia îi place fotbalul, aşa cum l-am aflat pentru prima oară în faţa blocului, aşa cum l-am aflat prima oară când am fost pe stadion, aşa cum îl ştiam înainte să îl aresteze personajele de joasă speţă care au pus talpa pe grumazul fotbalului românesc.
.
Ce putem face ? Nu ştiu. Vă rog să ma ajutaţi şi aici mă adresez tuturor acelor care le lipseşte fotbalul adevărat. Indiferent de culorile echipei pe care le simpatizaţi, vă rog să ma ajutaţi. Cum putem scoate fotbalul din arestul la care este supus? Chiar şi pe cauţiune.
.
Ce putem face ? Nu ştiu. Vă rog să ma ajutaţi şi aici mă adresez celor care iau deciziile
importante pe Gazeta Sporturilor. Putem face cumva pentru a crea o petiţie adresată
forurilor care pot decide asupra libertăţii fotbalului nostru ? DNA, GUVERN,PREŞEDINŢIE,FIFA, UEFA … nu ştiu. Undeva trebuie să ajungă o declaraţie căruia noi microbiştii să îi dăm formă şi sens. Poate că se va auzi ceva, undeva. Poate că se va realiza că suntem suprasaturaţi de atât circ. Poate că se va trece la respectarea regulilor şi la aplicarea drastică a legilor. Speranţa moare ultima.
.
Vorbesc cât se poate de serios. Mi-e indiferent cine câştiga liga atât timp cât demnitatea, onoarea, fair-play-ul, corectitudinea, termeni reprezentativi ai acestui fenomen, au dispărut cu desăvârşire din peisajul fotbalului românesc.Poate că nu mă explic suficient de coerent, însă de la stelist până la dinamovist, de la rapidist până la clujean, de la timişorean până la oltean, de la moldovean până la dobrogean, sunt convins că mulţi dintre suporteri au aceeaşi senzaţie de vomă ca şi mine. Sunt infantil în iniţiativa mea ? Ce altceva pot eu să fac ? Puterea e în mâna altora, tot ceea ce mi-a mai rămas este acest apel. Nu există spirit de solidaritate în România? Rămâne de văzut. Eu vreau doar ca fotbalul să fie liber. Eliberat din cătuşele puse de un grup de nesimţiţi care cred că pot manevra pasiunea. Aşa că, oricât de ridicole vi se par aceste rânduri ale mele, scrieţi, opinaţi, înjuraţi, ţipaţi. Alţii sunt chiar şi mai ridicoli şi totuşi uite că reuşesc să facă praf fotbalul. Aşa că, nu îmi pasă dacă mă fac de râs atât timp cât sper că ceva , ceva va începe să se mişte.
.
Domnilor de la Gazeta Sporturilor, Gusti, Daniel, Mitruţ, primim ajutor din partea voastră în această iniţiativă ? Dacă nu mi-am exprimat ideile clar, orice altă direcţie de urmat care să ne redea acel fotbal frumos pe care noi îl ştim şi de care mai avem parte doar privind ligi străine la televizor este demnă de aprecierea mea.( e posibil ca acest articol să aibă acces pentru o mai lungă perioadă de timp pe GSP ? ) .
.
Ce putem face. Vreau fotbalul înapoi. Şi vreau să îmi treacă senzaţia de vomă.
.
P.S : Pentru GSP - Dacă ignoraţi aceste rânduri, înseamnă că toată această mizerie vă produce profit şi nu vă interesează stoparea propagării ei. Totuşi, sunteţi parte din ceva ce se numeşte Gazeta SPORTURILOR. Dacă vreţi să vă transformaţi în Gazeta JIGODIILOR anunţaţi-ne, ignorându-ne. Însă noi suntem cei care cumpărăm ziarul şi facem traficul pe internet. Totodată le cer susţinerea colegilor de pe Mysport, mulţumindu-le anticipat. Îmi permit să cred că simpla enunţare a numelui MYSPORT, îmi va acorda circumsanţe atenunate pentru eventualele cuvinte nelalocul lor.
.
Update 24 martie : Ce concluzii am tras in primele ore de aparitie ale acestui articol ? Gazeta Sporturilor ignoră deocamdată, unii dintre colegii noştri la fel. Continuăm totuşi ………mai jos apar comentariile din prima zi de postare a acestui articol.
.
Imi permit să adaug şi totodată ţin să îmi exprim respectul pentru galeria stelistă şi acest mesaj apărut duminică în Ghencea în timpul meciului cu UTA.
Update 25 martie : Astăzi l-am cunoscut prin intermediul unui prieten comun pe un cunoscut prezentator sportiv al reţelei Canal Plus Spania. Deoarece discuţia a fost amicală şi neprevăzută cele spuse de acest om nu pot fi considerate decât declaraţii off-record, motiv pentru care evit să dezvălui numele acestui personaj.
.
Înainte de toate, este bine să precizez că începând cu octombrie 2007, Canal Plus Spania
retransmite în reluare de cele mai multe ori, partide din Liga I Burger. Revenim la discuţia noastră. Din subiecte în subiecte , normale, cotidiene, am reuşit să îi agăţ o întrebare despre fotbalul românesc. Primul răspuns a fost simplu şi sec ” Mucho lio, mucha suciedad” - ceea ce ar însemna în româneşte ” Multe încurcături, multă mizerie“. A urmat apoi o scurtă dezvoltare :” Retransmitem cele mai interesante meciuri din prima ligă română, anul trecut datorită jocului prestat şi a poziţiei din clasament preferata programărilor fiind CFR Cluj. Era plănuit chiar un documentar la zi despre fotbalul românesc în genul magazinelor Champions League.Ultimele meciuri jucate la voi ne-au făcut să amânăm acest proiect,chiar dacă din când mai retransmitem câte un meci. Prea multă zarvă şi puţin fotbal. Nu prea ai ce fotbalişti să remarci
şi să îi faci un portret în baza realizărilor din teren, nu prea este spectacol. Multe incidente iar Canal Plus Spania nu este un portal tip YouTube. Hai că sunt în timpul meu liber, putem vorbi despre altceva? ….
.
O altă discuţie avută ieri a fost cu unul dintre angajaţii Gazetei Sporturilor, căruia deasemenea evit să îi dau numele ( tocmai pentru a îi demonstra că nu sunt atât de penibil ) . Cu respectiva persoană mai avusesem în trecut un schimb de cuvinte prin intermediul internetului. Ieri în încercarea mea de a apela la toate persoanele cunoscute de către mine din interiorul GSP am primit următoarea replică căruia nu îi am de adăugat nici un comentariu:
” Nu vezi cât eşti de penibil? Chiar crezi că şefii de aici te vor susţine?
În schimb in jurul orelor 13.00 primul titlu de pe site-ul GSP era următorul :
.
Scandal să fie! Încă ceva : Vă vine să credeţi că un astfel de personaj, care scrie articole de acest gen pe blogul personal, este angajatul Gazetei Sporturilor ( între timp articolul original a fost şters şi a lăsat loc unei aşa zise reacţii )? Observ cu părere de rău că pe unii dintre colegii mei de pe Mysport ( vă dedic aceleaşi gânduri pe care le-a dedicat Radu Paraschivescu colegilor săi de pe GSP )chiar i-a încântat articolul. O mostră din acest articol aveţi mai jos:
.
Continui totuşi să îi respect pe toţi acei oameni din GSP pe care i-am cunoscut, chiar şi virtual, prin intermediul Mysport.
Pentru a putea alege vom fi nevoiti sa ne transformam intr-o tara de poligloti si sa citim presa occidentala. Pentru că tot din străinătate vine un alt exemplu de decenţă şi sinceritate gazetărească, pe care cu surprindere îl găsesc în Gazeta Sporturilor.
…. Noi continuăm aici….ZIUA A 3-a ….. Pasivitatea sau indolenţa multora dintre cei carora m-am adresat nu îmi va schimb crezurile, nu îmi va spulbera iluziile şi nici nu mă va opri din a merge înainte cu această acţiune. Nu mă aşteptam ca presa sportivă românească să fie atât de juguită de interese financiare sau de interese de tipul ” dacă fac aşa ceva, capra veciunului se va îngrăşa mai repede şi va da mai mult lapte” .În gol nu va fi, pentru că mulţi dintre voi au spus “Prezent”, şi ţin să le mulţumesc celor care au susţinut şi susţin această încercare de rectificare morală a fotbalului românesc. În gol nu va fi, pentru că ştiu că nu am rămas pasiv, nepăsător, râgâind satisfăcut în faţa mumiei cu faţă de divă hollywood-iană în care s-a transformat fotbalul românesc…..Continuăm…









March 24th, 2008 at 2:54 am
Comentarii apărute la acest articol duminică 23 martie
March 24th, 2008 at 3:30 am
beleao, tot ce mi-a mai ramas in suflet din acest campionat este … nimic. nu mai scriu cu niciun scop. doar de placere. dupa acel articol publicat de “gazeta fotbalului” in care se insinua a Deaconu nush ce a facut la Steaua in copilarie , m-a facut sa cred ca ei sunt firma care aduna gunoiul din oras. le place gunoiul.din el traiesc.sincer. te complici degeaba.
aprecierile mele.daca conteaza.
March 24th, 2008 at 3:34 am
am sa solidarizez maine cu tine.am citit tarziu ce ai scris.am nevoie de liniste sa-mi adun ideile.
March 24th, 2008 at 7:15 am
Ma alatur si eu apelului pentru un fotbal curat. Nu inteleg, totusi, cateva lucruri.Ce legatura are gsp.ro, aici ?Sau, mai concret,ei ce ar trebui sa faca ?Sa semneze acest apel ?Intreb cu gandul la acel “trident” folosit in articolul de “la revedere” al d-lui Paraschivescu…
March 24th, 2008 at 9:39 am
Se va schimba ceva?! Neeeeeeeeeeeeee!!!! sau mai bine zis Beeeeeeeeeeeeee!!! Nimic schimbat - la anu protv va transmite din nou macelul din ghencea marca CL!! ciobanu va scuipa pe toti in fata!! iar noi vom incepe un nou apel pt curatenie. Singura schimbare poate fi facuta este ca marea majoritate a suporterilor sa treaca la alt sport ca sai lasam pe toti smecherasii de la cluburi sefii manelizati de al televiziuni cu ochi in soare. De fapt nu are cum sa se intample asa ceva. Hai pa si uitati prin alte campionate daca vretiu sa fiti mia fericiti
March 24th, 2008 at 9:44 am
+ mam uitat la penultimul meci a lui Dinamo sa vad ce fac cateii mei. 5 minute atat am rezistat, mai ca am plans. nici macar nu o mimat ca alearga. nu stiu is io prost sau nu am vazut bine?! Oricum ieri la cafea ma intreaba un preten : Esti bucuros catel ca ati castigat ultimul meci?!! Ce meci a jucat dinamo , stai ca nu ma mai intere. Asa ca singura solutie!! abonament al boom sa vedem niste meciuri adevarate, cei in campiontul romanesc mimez si io in spatele blocului hai pa
March 24th, 2008 at 11:21 am
Subscriu intru totul ideii tale. Spre deosebire de tine, duminica, probabil ca dintr-un impuls masochist, am urmarit toate meciurile din Lga I (pentru prima oara dupa multi ani). senzatia de care vorbeai la inceputul articolului tau m-a dominat toata dupa-amiaza. Comentariile facute pe la diverse canale de suport de catre conducatorii de cluburi nua au facut altceva decat sa accentueze aceasta stare. Sunt deplorabili, suntem deplorabili, fotbalul romanesc in sine este de plans.
March 24th, 2008 at 11:50 am
Kingof Albion
Sa ii acorde revansa lui Radu Parascivescu.
Avem nevoie de GSP pentru a promova aceasta idee. Deocamdata suntem ignorati, insa eu sunt incapatanat.
March 24th, 2008 at 12:49 pm
Inteleg ca vrei, dar nu stii exact cum. Astepti idei, pareri, sprijin. Aici e cheia. Cei ce sunt de acord cu tine trebuie sa actioneze, sa gandeasca, sa intrebe si sa converteasca. Numai uniti vom reusi sa schimbam ceva. Aici apar insa 2 probleme :
1. Daca lucrurile vor merge mai departe decat speri si un grup numeros de cititori vor actiona, va fi nevoie de un lider de opinie. Si aici se rupe filmul. Acel lider de opinie va reprezenta grupul. Si dupa sutele de exemple concrete din tara noastra, va fi pierdut. Va fi uns, mituit, santajat, manarit si nu va mai reprezenta nimic din ceea ce spera cei multi din spatele lui.
2. Caile clasice de protest si de actiune sunt in mainile lor, ale papusarilor. Adica petitia la Lausanne, Nyon, Geneva, Strassbourg, Brusselles, sau oriunde in Europa sau in lume inseamna fix ZERO. Uitati-va la demersurile Realitatea TV in legatura cu taxa auto. Actiunea directa (demonstratii, manifestatii), pe langa faptul ca este ineficienta, nici nu caracterizeaza oamenii de bun simt caruia te adresezi tu aici.
Prin urmare, trebuie sa gandim. Trebuie sa ne folosim armele noastre : DORINTA DE SCHIMBARE - se stie ca intotdeauna prizonierul vrea mai tare sa scape decat vrea paznicul sa-l pazeasca ; CREIERUL - suntem mai destepti decat ei. Faptul ca au ajuns pe niste scaune si au legiferat tirania lor viagera pe acele functii aducatoare si de imens profit nu ii face decat mai smecheri, dar nu mai destepti ; GURA - in ciuda a ceea ce credem noi despre noi (ca suntem slabi in comparatie cu miliardele de euro ai lor), daca vom sti unde si cum sa strigam, vom influenta. Trebuie doar sa ne folosim de aviditatea presei la scandal. Putem astfel lovi in ei extrem de usor si extrem de dur. Nu ignorand problema o rezolvi, ci uneori chiar taind nodul gordian ; NUMARUL - daca saptamana asta vor fi trei nebuni care incearca, un singur succes mic si firav poate aduce zeci de mii pe baricade, printre care si profitorii cu nume (care pot fi folositi) cum ar fi politicieni si ziaristi. Totul poate deveni o avalansa, fiindca echilibrele sunt precare, precum palatele de carton din Pipera (prietenii stiu de ce).
March 24th, 2008 at 1:36 pm
@Urs Meier
Sunt trist ca trebuie sa iti dau dreptate…dar ignoranta duce la involutie nu la evolutie! Putem incerca sa nu fim noi ignoranti in mare lor!
March 24th, 2008 at 3:14 pm
Urs Meier
Tocmai de aceea am evitat sa ma erijez intr-un “mesia” al acestei propuneri. Eu voi continua cu postarea acestui articol. Ma incapatanez sa cred ca ne vom face auziti.
March 24th, 2008 at 4:50 pm
@beleaua
Parerea mea este ca Gazeta nu te va ajuta in niciun fel in acest demers. Poate va veti intreba, de ce ?Foarte simplu. Pentru ca nu este initiativa lor. Firma aceasta de gazeta foarte serioasa nu le permite sa adere la o initiativa a “altora”. Pentru ca daca ati fi cu capul pe umeri ,v-ati da seama ca ei va considera pe voi, mysport, ca fiind niste cunoscuti intalniti prin carciuma , nici macar ca pe niste rude sarace de la tara. Ori ei, smecherii de Piata Romana nu pot permite sa aiba de a face cu baietii de cartier .
March 24th, 2008 at 4:58 pm
Android
Eu nu voi renunta la aceasta campanie pentru simplul fapt ca nu am nici un interes ocult in spate. Vreau doar ceea ce scrie in articol. Un fotbal mai curat, mai decent, mai corect.
March 24th, 2008 at 5:14 pm
Sunt si eu de acord cu acesta campanie. Hai sa punem toti un articol critic pe bolg, nu numai pe mysport ci si pe alte bloguri. Sa ne punem statusuri pe mess, sa trimitem e-mailuiri la frf, lpf, fifa, uefa. sa facem ceva, dar sa incercam sa facem cat mai multi. pentru ca daca facem numai vreo 20 de insi nu vom fi bagati in seama
March 24th, 2008 at 6:21 pm
@cristi_mold
Dupa cum zicea si urs meyer mai sus trebuie sa avem un lider care sa decida felul in care trebuie actionat.
@beleaua
Orice ajutor ai nevoie in demersul tau nu ezita sa il ceri! Cu siguranta nu suntem numai o mana de baieti de cartier :))
March 25th, 2008 at 4:28 am
android Says:
March 24th, 2008 at 4:51 pm e @beleaua
Parerea mea este ca Gazeta nu te va ajuta in niciun fel in acest demers. Poate va veti intreba, de ce ?Foarte simplu. Pentru ca nu este initiativa lor. Firma aceasta de gazeta foarte serioasa nu le permite sa adere la o initiativa a “altora”. Pentru ca daca ati fi cu capul pe umeri ,v-ati da seama ca ei va considera pe voi, mysport, ca fiind niste cunoscuti intalniti prin carciuma , nici macar ca pe niste rude sarace de la tara. Ori ei, smecherii de Piata Romana ,nu pot permite sa aiba de a face cu baietii de cartier .
gabone Says:
March 24th, 2008 at 5:39 pm e
bravo Beleaua.da vezi ca ceea ce ai inceput tu e o chestiune de anduranta.bafta
gabone Says:
March 24th, 2008 at 5:40 pm e
si subscriu la ceea ce ai inceput. VAI AVANTI
vasco Says:
March 24th, 2008 at 6:52 pm e
Nici o sansa!Fotbalul e parte din societate si pina nu se va curata societatea nu se va curata nici fotbalul!Pacat ca e asa dar asa e!Dar e bine ca sunt multi oameni care vad adevarul si il spun,asa mai exista o speranta.
March 25th, 2008 at 5:34 am
Va plangeti ca traiti intr-o tara alan-dala si alte chestii… Dar cand un om respecta perfect regulamentul nu va convine ??!!!
E incredibil ! Presupun ca trebuiau sa-l omoare !
Daca nu ati asistat la un meci al rapidului pe stadion (in calitate de adversar) credeti-ma , nu aveti dreptul sa vorbiti !!
March 25th, 2008 at 11:31 am
@beleaua
Spui asa: ” Vreau un fotbal mai curat, mai decent, mai corect.”
Daca fotbalul ar fi un produs finit pe care poti sa-l cumperi din piata, din market sau de la pravalia din cartier, atunci DA, ar fi simplu!
Cu totii am vrea. Ne-am duce la magazin si am cere:
“- As dori si eu un derby curat, decent si corect, aveti?”
“- Desigur avem, ce anume v-ar interesa?” - zice vanzatoarea.
“- E proaspat” - insist eu.
“-Vai domnu’ da’ se poate?! Sigur ca e proaspat, expira abia la sfarsitul campionatului” - raspunde vanzatoarea indignata.
“-Bine, atunci dati-mi si mie, va rog, un derby cu 1 solist, cat face?
“-1 leu ridiche.”
“-Pai cum, la derby-ul trecut a fost la juma’ de pret!”
“-Da domnu’, dar atunci ati vrut varianta X sau 2!”
NU e suficient sa fim auziti (mi-am permis sa ma includ si pe mine, pentru ca si eu vreau un fotbal corect, cinstit, jucat pe teren si nu in culise) pentru a putea schimba in bine fotbalul romanesc. E nevoie de mai mult.
FELICITARI pentru INITIATIVA si pentru “incapatanarea” de a posta articolul timp de o saptamana. Dar e nevoie de mult mai mult timp si inca un CEVA ANUME, din pacate nu stiu sa-l definesc…
Din fericire, pe MY SPORT sunt multi tipi isteti, cu imaginatie si spirit intreprinzator, asa ca poate macar unul dintre ei va gasi o solutie viabila la initiativa ta… Sau o bricheta functionala care sa ne lumineze calea!…
March 25th, 2008 at 1:45 pm
Sunt stelist de cand ma stiu , am fost , ma duc si ma voi duce in continuare la meciurile echipei Steaua dar….
Prefer un fotbal corect decat un rezultat defect !!
Va rog cei cu state mari din interiorul GSP`ului luati atitudine saaauu si voi sunteti implicati ?!?!… dovediti-ne !!
March 25th, 2008 at 2:00 pm
GSP nu este un justitiar pe cal alb. E o companie privata parte a unui trust de presa si se afla intr-o competitie pe muchie de cutit cu alte companii private. Compania nu isi permite sa aiba sentimente si nici macar nu isi permite sa recunoasca un adevar daca acel adevar ii scade tirajul, accesarile sau ratingul. Asadar, no chance.
Noi, cititorii, avem acum o arma cu o putere pe care nu o cunoastem : blogul. Putem sa-i certam pe jurnalisti, sa schimbam pareri, sa ne exprimam si mai ales sa punem in comun. In fata televizorului te simti singur si mic fata de ei, golanii cu ranjet cat ecranul si cont cat au putut sa fure. Daca zici ceva, e retoric. Pe cand aici, observi ca mai exista oameni ca tine, cu aceleasi idei si aceleasi nemultumiri.
Cred ca puterea acestei arme este mai mare decat ne imaginam. Exercitiul acesta initiat de tine ar putea sa duca la rezultate numai daca folosindu-ne CREIERUL vom gasi o modalitate absolut noua, absolut zbanghie de a rezolva problema. Pentru ca ei, golanii, nu pot controla situatii pe care nu le cunosc…
March 25th, 2008 at 4:57 pm
Evident ca si eu sunt pentru un fotbal corect. De fapt … nu cred ca oameni care nu au niciun avantaj material de pe urma fotbalului prefera sa vada blaturi. Eu sunt suporter si atat … si vreau sa vad spectacol cand merg pe stadion … nu butoane, nu jocuri (fante) de lumini, clowni sau mascarici.
Insa trebuie sa recunoastem ca si noi, suporterii, avem partea noastra de vina (vezi cazul Deaconu, bricheta, piatra si cucuiu’), vezi cazul Rednic (huiduit de la primul meci ca antrenor in Giulesti) si sunt multe alte exemple de genu’.
March 25th, 2008 at 5:13 pm
sunt de acord in totalitate cu tine nu-mi pasa cine castiga campionatul ci mai mult cum … in sens pozitiv… capionatul a pierdut mult din cauza acestor jigodii .. imi pare foarte rau ca a plecat Daniel Niculae a fost un exemplu de urmat pt copiii a iubit un club a jucat pt acel club
si a parasit-o din cauza unor mari investitor strategici care trec prin avere ca defapt clubul care fineante-za este imprumutat cu sume fabuloase… acestea sunt doar boboci pe langa un investitor adevarat carora le place sa fie vazut prin stiriile sportive
March 25th, 2008 at 6:51 pm
te sustin :D. Si eu m-am saturat de toate nebuniile astea. M-am saturat de Afacerea poseta, geamantanul sau borseta, acum mai nou afacerea bricheta sau cum naiba se numeste. Eu cred ca mai trebuie declansate inca cateva afaceri: 1.afacerea oglinda 2.afacerea rujul 3.afacerea tigareta si alte afaceri si am ajunge la balaceanca. Afacerile astea duc mai mult spre o femeie care are si poseta si bricheta (daca fumeaza) si oglinda si ruj si tot ce tine de o femeie….fir-ar anchetele lor ca m-am saturat de ele..
March 25th, 2008 at 7:56 pm
Stii care’i pericolul? Ca o sa incepem sa ne amuzam de toate lucrurile astea. Vezi articolul cu “Butoanele…”. Atunci cand simtul ridicolului e anulat de simtul umorului, inseamna ca ne’am predat. Chiar daca noi spunem ca “facem haz de necaz”…
March 25th, 2008 at 8:24 pm
As fi dorit sa fiu eu acela care debuteaza cu aceasta campanie; toate posturile mele din ultimele 5-6 saptamani sunt un acest sens. Aveti dreptate intrutotul, ba mai mult, eu cred ca e posibil ca fenomenele negative sa fie scapate de sub control. Felicitari!
March 25th, 2008 at 9:46 pm
As dori din suflet ca presa sportiva (de fotbal) sa ignore conducatorii si sa scoata in evidenta jucatorii, sa faca o campanie impotriva violentei si alte lucruri benefice de genul asta etc scoateti in evidenta fotbalul si nu personajele care cred ca fara ei nu se mai invarte pamantul. Ignorati-i cat inca lumea mai cumpara presa sportiva si se mai uita la fotbal. Deja am prieteni care nu mai privesc meciuri din campionatul nostru si cauta doar spectacolul de afara.
Un lucru trb sa invete si ei: Fara public ei nu exista.
March 25th, 2008 at 9:57 pm
corect punctat prietene
March 25th, 2008 at 9:58 pm
Parerea mea , poate off-topic ,poate nu. GSP-ul este intr-o vrie provocata de o pietricica .In plus, aceasta vrie s-a produs in momentul in care s-a aruncat din avion si a apasat butonul pentru deschiderea parasutei .Cred ca stiti ca in momentul in care esti in cadere libere , cel mai mic obiect care izbeste parasuta o poate face “fuior” si se intra intr-o coborare ,posibil mortala, in spirala .
Acel obiect micut care poate declansa o cadere grava a Gazetei este Radu Paraschivescu, cu toate incercarile gazetarilor “colegi’ de a minimaliza gestul sau de lehamite si la adresa aducerii mizeriilor aducatoare de rating pe prima pagina. Un alt pericol mortal pentru GSP poate fi si cresterea inceata dar sigura a Prosport-ului. Am informatii ca baietii de acolo pregatesc surprize mari in viitorul apropiat. Dovada ca gsp-ul este plin de sinucigasi este si faptul ca nu va baga in seama apelul .Amatorism mai mare decat acesta nu poate fi.Chiar merita sa isi continue prabusirea…..Insa, “cui prodest” ? Lor, in nici un caz…Parerea mea este ca va macinati aiurea energiile daca sperati de la amatorii din GSP ceva .Ei au alte interese si opinii. Mai mult legate de altceva decat despre sport.
March 26th, 2008 at 1:32 am
beleaua..ar trebui sa renuntam noi la a mai baga-n seama pe acele persoane care ocupa mai mult timp tv-ul decat un meci de fotbal. Ce ar fi sa ne referim doar la sport?..de schimbat..e greu de crezut ca se va schimba cv..totul e comercial..si atata timp cat se vinde o stire despre “butoane” noi nu aveam altceva decat sa inghitim si sa asteptam rubrica de “si altele” in care gasim si rezumatul unui meci. In fine - manipularea e principala arma a presei si cu ea se poate conduce mult mai usor multimea. Despre R.Paraschivescu - el a tras semnalul in cartea “Ghidul Nesimtitului” in care se regasesc personajele noastre si..degeaba le-a tras…nu vezi…nimeni nu s-a simtit.
March 26th, 2008 at 2:00 am
cum fac rost de widgetu’ cela? tre’ sa mi-l construiesc singur? eh, vad eu.
parerea mea umila e puterea exemplului. sa fim noi cum am vrea sa fie ei. cu cat suntem mai multi asa, cu atat mai bine - poate da Domnu si se strange masa critica suficienta ca, incet incet, sa se modifice cei din jurul nostru. peer pressure rezolva, dar e greu pana sa ajungi la masa critica. ajuta insa de stiut ca “nu esti singur”.
pentru inceput - sa scriem noi cum am vrea sa citim, si ce am vrea sa citim. cred ca deja aici e un inceput bun, sunt si alte “focare de bunsimt” pe net.
apoi, am putea sanctiona stiri de proasta calitate. dar cu argumente. un exemplu bun de “ce nu se face”, aici: http://www.dilemaveche.ro/index.php?nr=212&cmd=articol&id=7845
eu de nervi l-am postat in comentarii la vreo 2 “stiri” despre opinia unuia despre opinia altuia. singur, e putin, dar poate in mai multi…
March 26th, 2008 at 10:17 am
Da intradevar vad ca tot mai multi se satura de fotbal…sau de asa numitul FOTBAL pentru ca fotbal e mai putin, in schimb e CIRC. Uite aici daca vreti si voi sa semnati http://www.petitieonline.ro/petitie/stop_violentei_pe_stadioane_stop_huliganismului_stop_incitarilor_la_violenta_in_presa_stop_mediatizarii_acestor_oameni-p44740046.html
Cred ca putem face ceva
March 26th, 2008 at 10:39 am
Fair play? Corectitudine? Adevar? Mai avem putin si le vom gasi mai repede in cartea de bucate,decat in viata de zi cu zi!
March 26th, 2008 at 10:40 am
Totul e cangrena in Romania. Peste tot miroase a hoit, a carne in putrefactie.
.
Urata imagine. Dar e adevarata. Partea proasta este ca pacientul e in viata. Adica TRAIM SA VEDEM CUM NE DESCOMPUNEM.
.
Mai bine ne-ar impusca cineva! Si mai repede!
March 26th, 2008 at 11:45 am
In mare sint de acord cu felul cum prezinti situatia din fotbalul romanesc, as vrea insa sa fac o distinctie intre ceea ce se numeste acum “butoane” si declaratiile scandaloase, calomnioase, rasiste, etc. “Butoanele” sint mult mai greu de inlaturat, ele exista -recunoscut sau nu- in toate campionatele lumii, chiar si la CM sau CE, si este o utopie sa crezi ca vreodata nu se vor mai trage sfori in favoarea unuia sau altuia. In schimb, avalansa de murdarii ( de la insulte rasiste pina la asa numita “presiune” pe arbitrii, federatie sau adversar ) care a acoperit complet ecranele emisiunilor de sport si gazetele este un fenomen local care poate fi oprit brusc prin actiunea conjugata a federatiei si a mass media iar noi, suporterii, putem sa facem o campanie pentru a-i determina sa actioneze. Nu vreau sa sugerez ca ar trebui sa acceptam “butoanele” ci doar ca ar fi mai eficient sa ne concentram pe ceva ce putem efectiv schimba acum si care ar avea o influenta pozitiva si in ceea ce priveste corectitudinea competitiei interne. Dar, inainte de a cere altora sa elibereze fotbalul de ura si golanie trebuie sa incepem cu noi insine. trebuie sa dam si sa cerem RESPECT.
March 26th, 2008 at 12:12 pm
Am incetat sa mai cumpar ziarele de sport, incerc sa urmaresc cat mai putin emisiunile sportive televizate si cred ca in curand voi inceta sa mai citesc si publicatiile sportive online. Simt ca am ajuns tagetul campaniilor de imagine din media, campanii care le banuiesc a fi voluntare si profitabile din interese extrasportive pentru aceste canale media. Nu reusesc sa imi explic pasivitatea canalelor media specializate in sport care refuza sa ia atitudine, astazi au ultima sansa… daca nici dupa “decernarea” oficiala a titlui de astazi nu vor lua atitudine voi considera ca sunt complici in toata aceasta poveste si voi inceta sa mai urmaresc orice legat de fotbalul romanesc. Mi-ar placea sa vad stadioane goale in toata tara… suporteri care sa refuze sa mai plateasca pentru a vedea acest sport. Dar acesta este un vis… gradul de cultura in tribune este in scadere… standardul educatiei morale in Romania este in scadere… De fair-play doar cei mai batrani stiu ce este.
March 26th, 2008 at 3:01 pm
Paul
Incerc sa obtin forma unei “declaraţii-protest” a microbiştilor români sub acest slogan ” Eliberaţi fotbalul” şi care am speranţa că va fi promovată de câtre cineva din massmedia sportivă românească. Despre conţinutul acestei declaraţii am tot vorbit mai sus
March 26th, 2008 at 3:09 pm
Nu putem avea un fotbal curat atat timp cat avem astfel de conducatori de cluburi.
March 26th, 2008 at 3:17 pm
chiar nu inteleg de ce mi-ai moderat comentariul…cred ca toti sunteti la fel si eu am pus botul…e doar un foc de paie…
March 26th, 2008 at 3:18 pm
FACETI SPAM PE GOOGLE. DATI LINKUL PE MESS…PUNETI-VA STATUSURI…
AAA….STIU…HAI SA NE UNIM CATIVA SI SA FLOODAM CU LINKUL ACESTEI PAGINI TOATE BLOGURILE SI ARTICOLELE GSP. SI PROSPORT.SI LIBERTATEA.SI ORICE AR FI. NU SE MAI POATE!!!!!! ESTE INCREDIBIL CEEA CE SE INTAMPLA. SUNTEM INDOBITOCITI PE ZI CE TRECE SI AJUNGEM SA CREDEM CA TOT CEEA CE SE INTAMPLA E NORMAL! NU ESTE!!!!!!!
mailul meu e bc29ads[at]yahoo[dot]com . astept propuneri…haideti sa facem ceva!!!
March 26th, 2008 at 3:18 pm
Vreau sa vad copii de 5 ani si femei pe stadion !!!
March 26th, 2008 at 4:07 pm
@maulll
=))
March 26th, 2008 at 4:46 pm
din pacate ai realizat mult prea tarziu ca in Romania se stimuleaza incultura, subcultura sau cum vrei sa ii spui. nu se mai poate face absolut nimic pentru ca este mult prea tarziu. cel mai bun lucru care il poti face ii sa-ti feresti copiii de toate mizeriile care se difuzeaza la tv la radio pe net….dar nici asta nu poti sa o faci. asa ca incet dar sigur ne indreptam catre “The american dream” !!!!!!! adica multi si prosti!!!! daca se poate si grasi. si pana la urma este normal. este mult mai usor sa pacalesti un om cu un iq subunitar decat un intelectual. asa ca purificarea presei este un vis care nu o sa se realizeze niciodata din pacate. asa ca ne raman visele si sperantele care oricum nu ni le poate lua nimeni. initiativa ta este laudabila dar fara niciun rezultat din pacate.
toata stima si sper sa ma insel eu
March 27th, 2008 at 1:44 am
@Nos`
foarte bine spus….
In Romania doar terapia soc mai functioneaza…ignoranta intelectualilor vizavi de prostie nu face nimic decat sa sporeasca apucaturile animalice a multora…sunt prea multi batuti in cap…asta e adevarul. Doar prin soc mai avem sperante! Socul tot noi trebuie sa il provocam! Nu cu bata! Cu “penita”!
ELIBERATI FOTBALUL!
March 27th, 2008 at 4:26 am
Chefere
Tin sa iti multumesc pentru sustinere in primul rand si scuza-ma daca in anumite momente am fortat putin nota, devenind prea egoist ( sper ca intelegi la ce ma refer ).
Soc, soc, insa multi dintre cei de aici de pe Mysport m-au dezamagit. Nu ca mi-ar fi folosit mie personal ajutorul lor, ci spiritul indus de insusi brandul Mysport a clacat. Oricum, eu sunt perseverent si incapatanat. Cumva , cumva, singur sau sustinut o sa o scot la capat. Trebuie.
March 27th, 2008 at 9:03 pm
@beleaua
Eu te-am sustinut. Te sustin . Dar sunt omul actiunii si al noului. Mereu vreau sa se intample ceva deosebit. Din pacate , pe la gsp nimic nou , ba chiar din ce in ce mai vechi si tern, pe la mysport -nimic. Actiunea asta a ta, pentru ca trebuie sa recunoastem ca nu e a noastra ,ESTE A TA, incepe sa devina (sa nu te superi , glumesc !) ca finalul din bancul ala cu motanul cel batran care isi scosese iarna,pe casa, motanelul pe casa la pisici, sa vada si el cum e .Si ,dupa ce pisoiasul a inghetat bine , a zis ca nu mai vrea. Nu-i mai trebuie pisici.Hai sa punem de altceva. Macar in paralel. Senzatii tari. Vorbeste cu alberto poate baga un “Mysportistii vorbesc in Postul Pastelui, editia 5.”.Sa vezi distractie.!
March 29th, 2008 at 10:21 pm
observ ca nu prea te-a bagat in seama cine trebuia!pacat!!
March 30th, 2008 at 2:22 am
beleaua,
Vina este numai a noastra! Noi suntem cei care mergem la meciuri, si fara noi, consumatorii lui, fotbalul-industrie nu ar exista. Noi suntem cei care cumparam ziarele, asa pline de laturi cum sunt, si fara noi, consumatorii, ziarele nu ar rezista pe piata. Deci, cand vom intelege ca atat fotbalul cat si ziarele sunt de cealalta parte a baricadei si ca noi putem sa-i facem sa joace(!) cum dorim, pentru ca “produsele” raspund la nevoile noastre, atunci vom putea exprima clar ce dorim si vom fi in control. Pentru asta ne-ar trebui o asociatie nationala a consumatorului, eventual se poate reduce la consumatorul de sport si ziare sportive, care sa defineasca dorintele/cerintele consumatorului de sport din Romania si sa fie autoritatea care sa califice ca subprodus tot ceea ce nu se incadreaza in limitele calitatii asteptate/dorite. Ar fi o baza foarte solida sa-i facem pe cei care ne vand subproduse sa plateasca pentru lipsa de calitate a produselor respective.
Sa auzim numai de bine!
PS Si pe mine ma scarbesc, in special ziaristii pentru ca de la ei te-ai astepta la mai mult, dar ei fac ceea ce fac pentru ca nu sunt presati de piata sa faca altceva. Cu alte cuvinte cererea trage piata dupa ea! Adica, noi!!
March 30th, 2008 at 2:46 am
beleaua,
In momentul asta nu prea sunt multi sustinatori ai ideii de sport si al ideii de presa decenta si bine informata. De unde stiu? Vezi filmul de prost gust Rapid-Steaua si te lamuresti. Daca rapidistii ar fi cerut ca echipa lor sa fie declarata invinsa cu 3-0, pentru ca ar fi fost oripilati de lipsa de sportivitate a propriei galerii, si daca, dupa anuntarea verdictului, stelistii ar fi cerut rejucarea meciului, aparand din alt punct de vedere idea de sportivitate si anume ca punctele trebuie castigate pe teren, atunci s-ar fi tras semnalul de alarma a violentei de pe stadioane si s-ar fi rezolvat elegant problema posesorului de drept al celor 3 puncte. Daca cele de mai sus s-ar fi intamplat, atunci spectatorul roman ar fi trecut testul de maturitate si nimeni nu se poate juca cu un spectator/consumator care stie cine e si ce vrea.
S-auzim numai de bine!
March 30th, 2008 at 10:46 am
Esti de belea,frate ! Ai avut o idee buna,dar la mocirla din fotbalul romanesc contribuie toata lumea…inclusiv ultima veriga(spetza), blogerii analfabeti si needucati,care polueaza zilnic si nefast spatiul virtual!…ca sa nu mai zic de huliganii de pe stadioane.
ASA TARA,ASA FOTBAL !…de kko!!!…Contribuie si presa,care actioneaza dupa principiul jidanesc “bagam fitil,mancam rahat…cu apa rece!” Tzara e impartita-n 2 :STEAUA si restu lumii ! … suporterii sunt in prag de razboi civil,cel putin pe internet ! Stadioanele si zonele invecinate au ajuns teatre de razboi si de manifestari duse la extrem ale frustarilor si neimplinirilor cauzate de o societate bolnava si corupta !!! Poate k era bine k meciul rapid-steaua sa se rejoace,drak sa le ia de regulamente,k Steaua n-avea nevoie de 3 puncte date la “iarba verde”…k a iesit un circ!
March 30th, 2008 at 11:04 am
Exista in municipiul Campulung-Muscel un ziar(gen Catavencu) intitulat “BELEAUA MUSCELEANA” !!!
Despre fotbal n-am ce mai spune,din moment ce n-am mai fost la un meci in Bucuresti de peste 5 ani,tocmai din cauza atmosferei de la meciuri si umilintelor din partea jandarmilor !
Fotbalul s-a transformat intr-un CIRC generat absolut de toti cei implicati in acest fenomen social,de la Presedintele tarii la pustanul care injura preopinentii pe internet si imbracat in hanorac negru cu gluga si cu fata acoperita de fularul colorat isi da in petec,adica face pe viteazu…cand e in gasca(galerie)!!!
FERICITI CEI SARACI CU FOTBALUL !… Sa ne ajute Cel de Sus, dar vor mai trece ani si vor mai cadea multe ploi,pana cand nivelul de civilizatie se va ridica in Romania,astfel incat fotbalul sa se transforme dintr-o RELIGIE a RAULUI in ce a fost la-nceputuri : un simplu joc sportiv,bazat pe FAIR PLAY !!!…am zis !
April 9th, 2008 at 8:18 am
Ce putem face?!
mai intai, sa nu incetam sa scriem despre mizeriile petrecute in special in ultimele etape (dupa parerea mea, campionatul asta chiar a fost spectaculos, cel mai disputat din istoria fotbalului nostru. insa din etapa 21, cu meciul s*****-CFR, jigodiile au inceput sa distruga competitia si in cateva etape s-a ajuns la mizeria pe care am avut-o si in finalul sezoanelor trecute). deci, scriem in continuare, dezbatem cat mai mult. de ce a disparut surubul pe Ghencea si totul s-a musamalizat, iar pe Giulesti au tinut sa ne arate cu lupa ce s-a intamplat, pedepsindu-i la sange ( la urma urmei nici in acest caz nu au avut pe masa bricheta autentica, ci una falsa!). de ce Tudor nu vede doua(!) de 11m clare in acelasi meci, insa inventeaza unul foarte tras de par in primavara, la Urziceni. etc. cu cat se scrie mai mult, cu atat mai bine. daca apar zilnic in rubrica blogurile mysport de pe prima pagina a gsp astfel de articole, poate unii dintre adevaratii gazetari tot se indupleca sa mai scrie cate un articol despre aceasta mizerie. s-a observat inainte de decizia luata de comisie ca nici cei de la LPF si FRF nu sunt de aceeasi parere, chiar Mitica ar fi dorit sa spuna mai multe si sa nu lase sa fie 0-3 la masa verde. facand valuri in continuare, poate poate se naste scandalul dorit de noi la nivelul potrivit (MSandu vs MDragomir ar fi ideal).
apoi, prin decorarea lui Deaconu de catre presedintele tarii, s-a produs o antepronuntare interzisa, politicul implicandu-se in fotbal, lucru nepremis de UEFA. in caz ca Rapidul merge la Lausanne, ar trebui probabil sa puna foarte mult accent pe acest lucru, chit ca Romania va fi suspendata din cupele europene cateva sezoane. de fapt, aceasta ar insemna victoria, caci fara cupe europene, becali are interzis pentru CL si avem mari sanse sa se lase de fotbal. nu stiu insa cum ar putea fi motivati conducatorii rapidisti sa intreprinda o astfel de actiune.
o alta varinata ar fi sa se retraga la un moment X mai multe echipe din campionat si sa se reorganizeze intr-o federatie paralela cu cea actuala, declansand eventual o reactie in lant, ramanand numai s***** cu satelitii ei sa joace in FRFul lui Sandu
Asta ar fi fantstic, ne-ar curata in acelasi moment de toata tagma de puslamale inscaunate pe la federatie (inclusiv Sandu), plus ar disparea tot sistemul corupt pus la punct cu atata minutiozitate de atatia ani de zile. insa, deasemenea, nu stiu ce putem face noi pentru a forta o astfel de miscare
sper sa nu fi fost prea ridicol cu ideile mele