The Land of **** Choice
V-a fost dor de Romania? Taman reveniţi din vacanţe, bronzaţi şi faliţi, dar fericiţi observăm că s-au gândit (oare?!?) o mână de plictisiţi să ne reamintească de unde am plecat în vacanţe! Şi cum reîncepe circul musai să acţionăm în consecinţă. „Ăştia” ce au rămas pe acasă, cu creierele fierte de soarele Bărăganului, simt că puţină ipocrizie în plus la cea deja acumulată nu e sesizabilă şi îşi continuă „gargara” deja brevetată şi fără de care nicun campionat nu poate începe. Este defapt sunetul pistolului care dă startul competiţiei.
.
Gazetarii şi nu doar ei, fie din rea credinţă, fie din invidie, fie după prea multă analiză, fie pentru că prea le pasă, au reînceput vechile practici. Tone de hârtie colorată care împroaşcă în dreapta şi în stânga, strategii de marketing ieftin, PR-uri nesimţite, bălăcăreală şi asperităţi verbale, rânduri mâzgălite la comandă şi zvonuri, brice şi ibrice completează pefect afişul mare, frumos colorat prin care se anunţă sosirea CIRCUS-ului în oraş. Oricum ne era dor de clovni, maimuţe, oi (sau capre?), elefanţi şi alte animale ce ne vor încânta pe parcursul noii ediţii de campionat.
.
Evident, dezastrul deja a prins rădăcini, doar CFR Cluj a câştigat Supercupa. Cât tupeu, ce greşeală, cât tam-tam, răgete, păr smuls din cap, câtă dezamăgire pe Dâmboviţa… Ah ce amară este viata, nu? Maimuţele cer suspendarea jucătorilor clujeni doar ei nu sunt eligibili pentru aceeaşi măsură, doar e circ. Bursucul se spune ca ar fi protejat la Cluj de fanii ardeleni, aceiaşi care bieţii după „o zi de coasă, aterizează speriaţi în faţa micului ecran şi nu pricep nimic”. Deh în Ardeal nu s-a inventat nici curentul, ce să mai ceri de la „ăştia” lenţii? Eu însă cred că preşedintele CFR-ului vrea doar să îşi protejeze suporterii de rabia bursucului. Cine stie, poate muşcă pe cineva în iureşul comportamental de care nu se poate dezobişnui. Ce mai, obiceiuri vechi, strategii noi. Deştept spunea un gazetar „important este să ştii unde şi când să strigi, să faci scandal”; să nu îi dai dreptate?
.
Când ideea că CFR Cluj e doar o glumă bună încă mai circula prin minţile alambicate ale multora din Campionat&Co. (n.b. – Co. = presa), nu existau decât încercări palide de intimidare a clujenilor. Acum în schimb, după ce admiraţia s-a transformat în uluială iar uluiala în invidie, vine disperarea. Iar la disperare homo sapiens sapiens actionează panicat, mânat de instinctul de supravieţuire. Din acest motiv „cosaşii din Ardeal”, înţeleg şi îngăduie derapajele. Chiar dacă toate converg contra-CFR. Am omis să amintesc faptul că toţi ardelenii suferă de mania persecuţiei, toţi văd doar scenarii, face parte din informaţia transmisă din generaţie în generaţie prin ADN. Defapt toate „cuvintele frumoase” dedicate „ceferiştilor” în preambulul noii ediţii de campionat sunt menite să ridice moralul, să felicite şi să îi propulseze spre noi victorii. Probabil că ardelenii suferă de „orbul găinilor” şi nu disting „păruiala” de „mângâiere”.
.
Ce frumos este în România! Campionatul începe, alegerile se apropie iar noi suntem un popor ce avem sportul extrem în sânge. Chiar aşa, cum se face că doar Paszkany nu era urmărit penal dintre toţi cei aflaţi la conducerea primelor 6-7 echipe din campionat? Să-l „hăcuim”, cine stie, poate mai cedează unui şantaj şi mai aruncă cu ceva galbeni în vreo campanie electorală. Sau poate printr-o minune scăpăm şi de CFR! Dacă vin alegeri, apoi să profităm la maxim. Circ să fie, căci în rest avem de toate. Romania, the Land of F***ing Choice… Choice to Leave!
.
Eh dragilor, „apa curge, pietrele rămân”… sau „câînii latră, caravana trece”.
.
Chefere
.




July 31st, 2009 at 11:24 am
Preşedintele CFR-ului ??? Care presedinte ? ala care spunea cu nonsalanta ca a premiat echipe , apoi tot el tipa ca premierea e penala ? Dar de Arpy stii ceva ? Ca-l cauta DIICOT-ul pe acasa pentru sprijinire de grup infractional , santaj , fals in acte etc :))
Apai dragule , bag seama ca venisi din concediu mai obosit decat plecasi .Mai du-te o data si limpezeste-ti gandurile , sentimentele ca se anunta o toamna lunga , bogata in evenimente politice si colateral sportive
July 31st, 2009 at 11:30 am
mi se pare mie sau arbitrul a fost “penalizat” pentru prestatia din supercupa? daca DA , inseamna ca a gresit; daca a gresit in favoarea cui;daca acel Cui e cfr nu inseamna ca are cineva ceva cu cfr, ci doar ca acel cfr are o gramada de “penalizari, dupa”, ceea ce inseamna ca e ceva putred in acest caz! caz cfr! apropierea dintre penalizarile fluierasilor si “CFR Cluj doboară recorduri, Cupa României rămâne în Gruia” incepe sa faca valuri, iara viictoriile pe banda rulanta a cfr-ului sunt tot mai des puse intr-o lumina nefavorabila! ATAt. asemanarea lui gigi cu penescu, si “cfr army” e doar o coincidenta, cand se va porni dna-ul dupa pascanescu asta de la voi, atunci va desfiintati, nu retrogradati! prea ati murdarit competitia! si asa destul de jegoasa!
hai dna-ulllllll!
July 31st, 2009 at 11:33 am
Da, toti speram sa fie Chefere Cj o gluma buna, din pacate e o gluma proasta cu olteni frustrati si limbuti, cu portughezi si argentinieni a caror prima grija sunt gleznele adversarilor, cu un presedinte si patron care au invatat “metodele specifice” foarte repede si le aplica cu mai mult talent decat altii, umbland sau la fluierasi sau explicandu-le unora cum li se va mangaia orgoliul anti-stelist daca stau putin capra, promitand ca la nevoie sa ia si ei pozitia alergatorului. Si mai speram ca suporterii echipei sa aiba vechime si bun simt superioare celei aflate in posesia lui Tricanio.
July 31st, 2009 at 11:34 am
@alexx
sa inteleg ca e tare cald pe la voi, nu? fierbeti? hai ca ma amuza toata gargara asta….
July 31st, 2009 at 11:37 am
@all
he he he … CIRCUS
July 31st, 2009 at 11:40 am
circus, circus dar sa stim si noi de unde vin “actori”!
July 31st, 2009 at 11:43 am
Chefere la noi e cald mereu , n-avem probleme , se pare ca voi trageti la racoare . Gherla e aproape
July 31st, 2009 at 11:49 am
@plescoianul, alexx
corect…
un hint totusi…nu va asteptati la marea cu sarea…cand ciobanul va fi condamnat pentru afacerile cu pamanturile armatei via Hrebenciuc, atunci porcii vor zbura mai ceva ca supersonicele iar vacile vor inota mai ceva ca delfinii…adica niciodata…tot atunci va fi si Paszkany condamnat. Nimeni nu e curat ca lacrima, nimeni, asta e clar…insa de aici si pana la chestiile astea slabe, pe care voi le mai si credeti fara sa clipiti, e cale lunga. Nu de alta, dar poate o sa ramaneti dezamagiti!
July 31st, 2009 at 11:51 am
chefere asa repede coborasi stacheta incat pui semn de egalitate intre Gigi si Arpy ?
July 31st, 2009 at 12:01 pm
@alexx
ah, nu, doar dadeam un exemplu. mai precis am inlocuit sintagma cand a face plopul mere si rachita…. cu chestia de mai sus….asta pt. ca si mai stiu cate una alta din ce se intampla in culisele bataliei politice…. intelegi?
July 31st, 2009 at 12:02 pm
Pai, nu se poate pune egalitatea:D, daca alti ziaristi au fost cu sorcova pe la fluierasi inainte de meciurile cu ceardas?:D
Sau pe la tata Jean, pe la fratele Sabau. Nimeni nu e curat, dar conducerea din Gruia isi face autoportret de Fecioara Maria cand e de fapt o alta Magdalena inainte de pocainta.
July 31st, 2009 at 12:02 pm
”asta pt ca si mai stiu cate una alta din ce se intampla in culisele bataliei politice…. intelegi? ”
Inteleg . Inseamna ca la tine se ascunde Arpy
July 31st, 2009 at 12:06 pm
”asta pt ca si mai stiu cate una alta din ce se intampla in culisele bataliei politice…. intelegi? ”
Adica asta e un fel de “capisci?”:D
July 31st, 2009 at 12:09 pm
Iti amintesti mai chefere ce revoltat erai in primavara ca nu respecta Gigi legile tarii si eu iti spuneam : ” sezi bland ardelene ca vine si randul lui Arpy ”
July 31st, 2009 at 12:11 pm
Mda, „câînii latră, caravana trece”…o vorba parca iesita din gura unor celebri “oameni de fotbal” de la noi, Mitica Dragomir sau Mircea Sandu. Marile spirite se intilnesc, nu ?! Intimitatea cu grupul conducator din fotbalul romanesc lasa urme in discursul cheferist, au disparut apelurile la un campionat onest, contra mafiei din fotbal, in schimb s-au inmultit sarcasmele si acuzele la adresa unei Romanii care nu-i merita, chipurile. Reactiile negative sint explicate sumar prin invidie, protestul la aparitia unei noi echipe “de pile” gen Sconicesti, Victoria si, prea deseori, Dinamo, Steaua sau Rapid sint considerate doar circ; ceea ce parea o reactie virulenta dar indreptatita impotriva sistemului botezat dupa numele lui Mitica Dragomir a esuat ca un exponent perfect al sistemului. Brusc, arbitrii au dreptul sa greseasca, ca sint oameni si ei ( cacofonia nu e intimplatoare !), federatia e buna si inteleapta, in schimb presa e rea iar iubitorii fotbalului necheferisti sint invidiosi ! Oripilat, dom’ Mitica de la Cluj ameninta sa paraseasca tara cu o injuratura pe buze ! Soc ! Haos ! Groaza ! Te rugam, nea Mitica cheferistu’ nu pleca ! Mai distreaza-ne si alta data !
July 31st, 2009 at 12:11 pm
@alexx, sibelius
July 31st, 2009 at 12:15 pm
@Cornel
Imi place! Mai spune Cornelus, ca le zici bine!
Ah, credeai ca scapi de mine? Nu “moncher”…de ce sa plec in alta tara unde circul se plateste…sunt scumpe biletele etc. Mai bine la noi, e in aer liber si e moca, ba mai mult e live la TV si relatat in ziare. Sa nu iubesti tu Romania? Cum sa nu…
July 31st, 2009 at 12:16 pm
Misteaux , misteaux , mai ales ca Gigi intre timp ajunse europarlamentar si Arpy cercetat de DIICOT
July 31st, 2009 at 12:20 pm
@alexx
eh…vezi si tu cum se schimba toate si toate se intorc. nu le plange tu la niciunul dintre astia cercetatii de mila…nu au sa pateasca nimic, doar vb de Romania, mai degraba ai sa ajungi tu condamnat pt ca respiri. ai grija! Lasand gluma la o parte…toate sunt si vin de sus…intelegi, asa ca nimic din tot balciul asta de un an incoace nu ma mai surprinde, dar absolut nimic…astfel ca…a ramas doar sa ma amuz…ce vrei sa fac altceva?
July 31st, 2009 at 12:22 pm
DEOCAMDATA il mananca curand puscaria si pe arpy… soon, man, soon…
cat despre supercupa, ca sa stiu daca putem avea un dialog, au intrat cadu, deac, culio (pe ultimul l-am uitat) de cartonas rosu si eliminare pentru mai multe etape??
July 31st, 2009 at 12:24 pm
bun articol….desi incepe sa imi fie mila de mitici moldoveni si banatzeni….nici cand vad fiinte neajutorate parca nu mai imi place sa ma joc:))))….CFR…superiori tuturor…..
July 31st, 2009 at 12:31 pm
Sa te rogi sa nu inceapa razbelul Chefere vs Vaslui, ca ultimii neapucand inca la cascaval o sa fie cei mai revoltati anul asta daca forta disproportionata si fanta de lumina vor functiona tat in favoarea lu’ nenea doctoru’. Eu imi si imaginez lupte de strada intre ultrasii celor doua echipe:D Ar fi ca in vechiul banc: daca incepe razboiul intre Moldova si Ungaria padurarii roman pot sa fie castile albastre. Asa si aici- peluza sud din Ghencea forta tampon:D
In alta ordine de idei, Jijinho abia asteapta sa fie Mihai Viteazu impotriva axei raului: Giulesti- Nagy Istvan- Gruia:D; ca Ciulinii Baraganului, Jabba si plaiesii sunt gata de razbel.
July 31st, 2009 at 12:32 pm
EO- nu, ei au intrat CA DE OBICEI si au fost sanctionati idem.
July 31st, 2009 at 12:35 pm
@eu
MESAJUL TAU A FOST CENZURAT DATORITA LIMBAJULUI NEADECVAT PE CARE L-AI FOLOSIT. REDAU MESAJUL TAU DOAR PARTIAL.
eu
**** **** bai **** de ardeleni de ****… sunteti mai balcanici decat orice balcanic in care aruncati voi cu *****
July 31st, 2009 at 12:37 pm
@sibelius
mai…iti dau dreptare…Doamne fereste!
July 31st, 2009 at 12:40 pm
# EO Says:
July 31st, 2009 at 12:22 pm
DEOCAMDATA il mananca curand puscaria si pe arpy… soon, man, soon…
cat despre supercupa, ca sa stiu daca putem avea un dialog, au intrat cadu, deac, culio (pe ultimul l-am uitat) de cartonas rosu si eliminare pentru mai multe etape??
-
chefere, insist si te rog sa raspunzi! nu mi se pare normal sa ne atragi atentia ca atragem atentia impotriva unui vandalism grosolan pe terenul de fotbal! nu noi am determinat aceste discutii, ci arbitrul+ comisia+ (in primul rand) cadu, deac, culio…
aici incepe si aici trebuie sa se termine discutia. restul sunt comentarii inutile si jignitoare. plus ca nu meriti sa te pui pe tine insuti in postura de a fi privit intr-un anume mod…
July 31st, 2009 at 12:44 pm
@EO
dupa parerea mea trebuiau eliminati Cadu, Culio de la CFR si trogloditul ala de ex-rapidist de la Unirea si poate asa ii calma pe jucatori. Sincer nu cred ca au intrat la rupere la comanda, cum s-a afirmat, ci mai mult inclin sa cred ca au jucat (amandoua echipele) atat de dur datorita cantonamentelor lungi si a dorintei de a castiga. Este doar parerea mea… Oricum arbitraj jenant, pe langa faptul ca trebuiau eliminati astia 3 oameni, 2 de la clujeni si unul de la ialomiteni, arbitrul a fragmentat jocul la disperare contribuind direct la nervozitatea jucatorilor. Slab spre f. slab arbitrajul.
Cam asta e parerea mea iar restul discutiilor, oricare ar fi ele, se vor impotmoli la un moment dat cand se va ajunge la interpretarea fazelor subiectiv.
PS - cu toate astea, nu cred ca arbitrajul a impins cupa spre Cluj, sincer nici nu credeam ca va fi altfel decat cu prelungiri si 11 m, indiferent de cati pe cati se juca. Miza a fost prea mare, rivalitatea deja legenda samd. Tot la 11 m se ajungea, iar acolo a fost doar soarta, degeaba plange MM si Petrescu…sincer…sa urle la jucatorii care au dat mingile in plop la 11 m. Daca marcau toti ialomitenii de la 11 m Unirea castiga si toti erau fericiti acum. Ipocrizie…
July 31st, 2009 at 12:47 pm
@ EO Uite un punct de vedere al galeriei KVSC , daca Chefere ezita sa raspunda
”Nu e mai putin adevarat ca fotbalistii nostri au fost excesiv de nervosi duminica seara. Nu stiu care e cauza, dar e un semnal de alarma. Probabil o fi de vina lungul cantonament si lipsa vreunei zile libere de o luna de zile. In orice caz asta nu ar trebui sa scuze jocul dur, la intimidare pe alocuri practicat de unii din jucatorii nostri. Fara nici o suparare, faultul lui Cadu din minutul 3, intr-un meci dintr-o cupa europeana, adica arbitrat de un arbitru competent, ar fi fost sanctionat cu eliminare directa. O situatie foarte grea pentru echipa, care practic ar fi trebuit sa joace in inferioritate un meci intreg. Dar acest arbitru, Ionescu, nu i-a dat nici macar cartonas galben lui Cadu ”.
July 31st, 2009 at 12:56 pm
Cadu nu a lovit intentionat, a fost o faza rapida terminata nefericit cu lovirea lui Brandan in nas. Faza a inceput cu o pasa lunga si asta explica de ce arbitrul era departe de faza, nu ii poti cere sa tina pasul cu o minge trimisa la 60 m de el. Nu era o faza de dat rosu, era cel mult un galben pentru baietii care sunt prea domnisoare pentru sportul asta de care ne pasa prea mult.
Apoi a venit intrarea de K1 a lui Maftei asupra lui Deac de am crezut ca acesta ramane pe gazon. A fost o violenta complet gratuita si Maftei nu a primit nici macar galben. Despre au uitat sa strige MM si Dan Petrescu. Apreciez munca lor la Urziceni, nu e usor ca din postura de club mic sa castigi un campionat, dar daca urla ata de tare despre corectitudine, atunci sa fie corecti pana la capat si sa recunoasca din start ca ei au au dat startul la duritati. Altfel, avem de a face cu ipocrizie si ne dam seama ca nu e decat o strategie de a “pune presiune” pe arbitrii si comisii, o forma de santaj a celui lipsit de alte mijloace de influenta (pe care si le doreste, evident, mai ales ca MM stie de ele, doar a venit de la Steaua unde nu mai trebuie sa precizam ca aceste influente exista).
July 31st, 2009 at 12:58 pm
Au zic marea problema a CFR-ului e trogloditul oltean. Ala provoaca o stare de draci coechipierilor chiar si cand nu joaca.
July 31st, 2009 at 12:59 pm
Esti jalnic, Arpad cotizeaza demult la PDL, o stie o lume-ntreaga numai tu nu stii (sau te faci ca nu stii)!
Mai bine nu mai reveneai din vacanta, ramaneai acolo ca nu ti-a simtit nimeni lipsa, nimanui nu i-a fost dor de ironiile tale de prost gust, de “superioritatea” ta de ardelean afisata de fiecare data pe blog. Sa stii ca ne-am simtit bine fara tine. Iarasi pagina ta o sa “treneze” zile-n sir pe site iar altii nu au ocazia sa “afiseze” ceva.
July 31st, 2009 at 1:01 pm
Sa ma cenzurezi si pe mine daca nu-ti convine !
July 31st, 2009 at 1:03 pm
Iti trebuie mult timp sa te decizi, sa cenzurezi , sa nu cenzurezi ?
July 31st, 2009 at 1:04 pm
@realistu- teoria conSPIRTatiei. Cred ca ar trebui sa judecam un meci dupa succesiunea fazelor: daca Cadu era sanctionat, nici Maftei nu lovea cu sina. Nu e nimeni usa de biserica, dar in ultimii 2 ani e deja o obisnuinta ca CFR sa te ia cu fulgi/arbitrii/blat cu tot.
Daca le pui in fata o echipa cu jucatori alde Bumbescu, Joe Panait si Albert Duro care sa-i tavaleasca un meci intreg ar plange si ei.
Chiar, va mai amintiti cum l-a trimis Duro pe Barbu(?Robert Nita?) in parapeti?:D
July 31st, 2009 at 1:05 pm
@oaia dolly
nu iti fa griji mioara, site-ul va ramane liber pentru behaiturile voastre non-stop. vei vedea. doar e plina romania de oi, asta o recunosc si eu.
July 31st, 2009 at 1:05 pm
Cat despre Arpi, e clar ca e un dosar de santaj. Vin alegerile, competitia politica e dura, trebuie bani seriosi in campanie iar in fotbal se invart bani seriosi. Au avut grija sa ii transmita si faptul ca “stim ca ai 55 milioane” (in mica nota despre averea sa), ca doar bravul nostru SRI lucreaza pentru binele patriei si al poporului culegand informatii esentiale pentru mentinerea suveranitatii nationale. In rest, dosarul va ramane “pe rol” pana se regleaza cumva.
Cat despre Gigi, nu e interesant cum a “scapat” de bulau, dupa ce a rapit cateva persoane si bodyguardul sau i-a impuscat pe baietii aia? Credeti ca el nu a cotizat? Despre valiza ce se mai aude?
July 31st, 2009 at 1:06 pm
@oaia dolly
nu oita, nu imi trebuie mult timp, insa nu stau cu ochii in monitor pe mysport toata ziua. nu am atat de mult timp liber ca si tine de exemplu.
July 31st, 2009 at 1:06 pm
@cfr, tocmai ne-ai demonstrat la toti ceea ce am afirmat despre “superioritatea ” ta afisata. Multumesc !
July 31st, 2009 at 1:07 pm
Astia de la DIICOT au un rechizitoriu de tot rasul. Incearca sa demonstreze ceva ce este imposibil de demonstrat, mai ales ca deja instanta s-a pronuntat deja in legatura cu acest caz, scotandu-i pe restul de sub urmarire penala, ne-existand probe la dosar, apoi ca sa puna capac, mai si introduc urmatoarea convorbire, care practic il absolva pe Arpad de orice vinovatie…singura fiind ca a cedat santajului….”Pe de o parte noi pînă la urmă vom ceda şantajului că n-avem ce face, ştii? ”
Paszkany nu are cum sa devina decat martor sau parte vatamata… Oricum, e fain cum se zbate lumea in preajma alegerilor, cum se muta polul de putere dintr-o parte in alta, cum devin ipocritii mai ipocriti decat inainte samd. Vb. lui Muresan…SE CHELTUIE BANI PUBLICI PE CAUZE PIERDUTE…cand a fi inchis ciobanul pt afacerile cu terenurile armatei, via Hrebenciuc atunci va zbura si porcul sau vaca si atunci poate va fi si Arpi inculpat…dar atat…ca de sentinte…mai greu…concluzia? Incepe un nou campionat iar alegerile se apropie…ce frumos e in Romania…
July 31st, 2009 at 1:09 pm
@oaia dolly
Cu placere. Chiar iti facui un serviciu, ma discreditai singur, bietul de mine! Cel putin esti o oaie educata, stii sa multumesti! Excecent!
July 31st, 2009 at 1:10 pm
Un mesaj se cenzureaza mai degraba DIN CAUZA limbajului decât DATORITA limbajului, fie el si neadecvat. Dar poate ca in maghiara este acelasi lucru, mai stii? Si…bai chefere…daca tot i-ai cenzurat mesajul omului, trebuia sa-i stergi si chestia aia cu “sunteti mai balcanici decât orice balcanic”, ca asa ai lasat impresia ca e un om care stie ce spune….
@ EO, iar te citezi?
July 31st, 2009 at 1:10 pm
vaaaiiii chefere ! s-a ales praful de spiritul tau civic
Iti spun diseara o chestie din culise despre Arpy
te tuc !
July 31st, 2009 at 1:11 pm
@sibelius, daca in mana ai doar un ciocan, in jurul tau vezi numai cuie. Altfel spus, daca ti s-a pus pateul pe CFR, vei judeca subiectiv si partinitor. Poate te-au influentat si decibelii emisi de MM, ceea ce e trist pentru o persoana care se crede inteligenta. Sau poate esti stelist (sau U-ist) care in lipsa unor rezultate pe teren (Steaua a obtinut cu emotii locul 6, cand se lauda ca va intalni pe Chelsea in optimile CL), incearca sa le obtina in tribuna sau pe internet.
Ca sa raspund direct, intrarea lui Maftei nu are nici o legatura cu faza lui Cadu, decat daca e vorba de o colegialitate de Neanderthal. Si daca Maftei era eliminat, Deac nu ar mai fi fost eliminat, nu? Dar e deja “daca si cu parca”, povesti despre discutii. Unirea a pierdut pe mana ei, putea castiga la penalty, dar atat au putut.
July 31st, 2009 at 1:13 pm
@alexx
nu mai uza de cuvinte enigma pt unii, gen spirit civic….nu pricep toti si ne acuza de maghiarisme…pe noi cosasii din Ardeal… cat despre culise…ce buna a fi berea
July 31st, 2009 at 1:17 pm
chefere, faza cu maftei a fost inaintea fazei cu deac?
July 31st, 2009 at 1:17 pm
Ce chestie….mesajul meu “a iesit” de la moderare (multzam chefere, civicule!
) la ora 1:10 pm, desi as fi putut jura ca l-am scris dupa ora 17:00…intoarcere in timp, nu altceva…
July 31st, 2009 at 1:19 pm
ei bine, la faza in care ambii jucatori au intrat la minge, amandoi au intrat cu acelasi grad de periculozitate. dar daca tii mortis sa introduci in discutie intrarea criminala a lui deac, pe care nu am mai vazut-o niciodata pe terenul de fotbal, atunci fie cum spui tu, nu insist…
July 31st, 2009 at 1:23 pm
@Dragos FRD
Dragule, degeaba persisti in “perplexitate”. Serverul care gestioneaza si gazduieste acest blog, adica WordPress, se afla fizic pe alt continent, iar de aici si diferentele de fus orar, care de multe ori, recunosc, ma dau si pe mine peste cap.
Altfel, nu e nimic de moderat…aici esti liber sa spui ce si cum vrei…ma rog, pana in momentul in care ai derapaje de limbaj. Atunci inchidem taraba.
O zi cat se poate de buna!
July 31st, 2009 at 1:24 pm
@ EO, esti atât de pornit incât incep sa regret ca nu am vazut meciul cu pricina….stai sa vezi arbitrajele din campionatul ce sta sa-nceapa (asta am spus-o ca sa-l enervez pe chefere :-))) ).
July 31st, 2009 at 1:25 pm
my point is… ca sa inchei…
deac si culio au intrat in asa fel incat puteau rupe vietile unor fotbalisti si ale famililor lor. o intrare ca a lui deac eu nu am mai vazut! mi se pare o monstruozitate, o bataie cu tendinta de a rupe. nu, nu este admisibil, este o rusine care trebuie pedepsita. si nu a fost pedepsita…
July 31st, 2009 at 1:25 pm
@ chefere, multam de explicatii
Dar de ce-mi urezi o zi buna? Pleci undeva? 
July 31st, 2009 at 1:26 pm
@EO
nu cred ca trebuie astfel judecat. Sincer e greu de pronosticat care ar fi fost urmarea acordarii sau neacordarii unui cartonas rosu. Cert este ca avem fazele incriminate, eu cred ca la cadu se putea da direct rosu, mai cred ca la Culio se putea da, discutabil rosu, adica acoperit de regulament cu obs. ca unii ar fi dat, altii nu, iar la Mafeti, dc nu ma insel, de asemenea rosu. Restul fazelor evit sa le discut caci prob as fi prea subiectiv, la fel ca si tine de altfel. Poate ma insel…
July 31st, 2009 at 1:27 pm
chefere, eu am jucat fotbal. culio a intentionat- fara dubii- sa rupa. cadu a intentionat sa loveasca. de deac nu mai discut…
July 31st, 2009 at 1:28 pm
@Dragos FRD, all
eh, da…trebuie sa plec…avem o intalnire…deh si noua ne pasa de sport, poate prea mult.
Nu vroiam sa inchei fara sa imi iau ramas bun de la toti. Asa m-au crescut ai mei.
Astfel, repet, o zi buna tuturor!
July 31st, 2009 at 1:28 pm
Salutare Chefere!
Vant rece pe la Cluj. In ritmul asta in 3 ani prindeti umezeala.
Acum, serios, Cfr a scazut mult fata de acum 2 ani. S-a vzt si in cupa. Varsta primului 11 e mult imbatranita, fapt ce se va simti cat de curand. Cadu si Tony sunt altii dupa accidentari. Culio traieste din golurile de la Roma. Trica seamana tot mai mult cu o goarna. Din urma, in afara de Deac (eu unul cred ca e un jucator de valoare) mai sunt cei 2 africani, dar niciodata nu te poti baza pe ei (stii bn cate probleme fac africanii la toate echipele). La transferuri, a fost cea mai slaba campanie de achizitii. Pe banca, nu stiu cat de bn si sigur de post este portughezul.
Singurul avantaj al clujenilor este ca si la celelalte contracandidate problemele se tin lant (inclusiv Timisoara; acolo Iancu abia asteapta sa se autodistruga) sau loturile sunt in reconstructie.
Revenind la subiectul de inceput, cred ca “atotluminatul” a rafnit la vreo blonda a lui Arpy
July 31st, 2009 at 1:29 pm
@EO
repet, se poate sa ma insel. eu asa am judecat fazele, nu inseamna ca am si dreptate.
din pacate trebuie sa plec, dar continuam discutia mai tarziu.
O zi buna!
July 31st, 2009 at 1:30 pm
@lywyu2012
acum venisi cand plec eu? pai ce facusi pana acum?
promit ca revin cu raspuns.
o zi buna!
July 31st, 2009 at 1:56 pm
Imi place ca toti puneti in discutie intrarile jucatorilor de la CFR, dar nimeni nu vorbeste de intrarile celor de la Urziceni. Aia au fost niste sfinti si nu am vazut eu? De ce nu sunteti corecti si obiectivi? In felul asta va distrugeti credibilitatea si mie imi lasati impresia ca sunteti cu pata pusa pe CFR si nu mai vedeti altceva. Judecati fratilor cu mintea, nu cu emotiile abisale.
OK, au fost niste intrari dure, dar contrar parerii lui Chefere, nu cred ca la Culio a fost de rosu. Mai degraba a fost la Trica, dar asta e, arbitrul decide. Si intr-o masura apropiata (ca sa nu zic egala ca nu e corect) au fost intrari la fel de dure si din partea Urziceniului (Maftei e primul care imi vine in minte). Despre el de ce nu ziceti nimic? Nu ati vazut cum l-au faultat fundasii pe Kone, pe masivul Kone? Eu nu cred ca l-am mai vazut vreodata pe Kone trantit la pamant ca in meciul asta. Pe Dubarbier nu l-au faultat pana l-au enervat?
July 31st, 2009 at 2:01 pm
de la 11, 24 la 1,30 atatea posturi…….EO cred ca esti putin invidios!
oare chiar merita?
July 31st, 2009 at 2:03 pm
@CheFeRe>la ce te referi cind ai spus/scris>,,cosasii din Ardeal” ?
thx.
July 31st, 2009 at 2:04 pm
Iar despre arbitru, ce sa mai zici? Nu a fost ales de CFR-ul pe modelul Penescu, l-a numit comisia care (culmea!) este proaspat reformata. Ce vina are CFR-ul ca a fost pus un arbitru cu prea putina experienta? Numai pentru ca striga MM si Dan Petrescu? Ei deja si-au pierdut credibiltatea. Ca strigatele lor sunt foarte sonore? Vax albina. Ce parere aveti de comportamentul de bolnav mental al lui Dan Petrescu? I-au dat doar 2 etape suspendare. Eu i-as fi dat 20, chiar daca il apreciez mult ca antrenor. Striga MM ca au judecat efectul inaintea cauzei? De cand sunt jucatorii sau arbitrii cauza comportamentului irational? Greselile arbitrului, intentionate sau nu, nu sunt o scuza pentru iesirile lui Dan Petrescu, in special cand astea se repeta la fiecare meci.
July 31st, 2009 at 2:15 pm
Bravo Chefere! Felicitari pentru articol! Ma mir ca te-au lasat miticii sa-l publici!!… Si vina ca suntem in situatia asta e DOAR A NOASTRA!!! Nu uitati, dragi transilvaneni ca Transilvania este cea mai mare regiune istorica a tarii iar populatia acesteia e cea mai numeroasa! Nu uitati ca noi le permitem sa se poarte asa cu noi!!! ESTE TIMPUL SA PUNEM PICIORUL IN PRAG!!!
July 31st, 2009 at 2:20 pm
@Rajka
la urmatorul articol:
http://blogsport.gsp.ro/geambasu/2009/07/28/greucenii-din-gruia/
July 31st, 2009 at 2:33 pm
chefere provocasi razboi civil pe blog :))
Toata lumea stie ca ardelenii sunt mai inceti la minte , dar si in afara timpului ,deja e prea mult . Ei n-au aflat ca de doua luni campioana Romaniei este Unirea Urziceni
July 31st, 2009 at 2:34 pm
@ realistu
da…bat cuie asa cum si tu le bati aiurea cu valiza, uitand de non-combaturile in lant sau combaturile arbitrilor din ALTE meciuri decat ala despre care urla toti cei 10 suporteri ai CFR-ului.
Da, un arbitru bun dadea un rosu in minutul 3 si termina mortal kombatul. Oricum, fotbal nu a jucat nici Unirea, nici CFR.
Cu riscul de a bate in continuare cuie- jocul dur, grosolan pe alocuri, al CFR-ului nu e de ieri de alaltaieri. El dureaza de vreo 2 ani si a fost MEREU tolerat de arbitrii iar conducatorii, jucatorii si suporterii invoca mereu: jocul barbatesc, lipsa de intentie, intamplarea. E ciudat sa vezi o echipa de portughezi si sud-americani a caror principale preocupari sunt sa sparga dinti si sa rupa picioare la orice duel 1:1.
Cat despre adversari in Europa…astept sa vad in play-offul Europa League. Inca nu ati eliminat pe nimeni iar mitul Famagustei mare echipa s-a demolat in turul trecut preliminar al Europa League.
July 31st, 2009 at 2:36 pm
@ Stimata doamna, domnisoara sau ce-oi fi CFR Campioana, daca ai fi fost oleaca mai atenta ti-ai fi dat seama ca serverul care gestioneaza si gazduieste acest blog, adica WordPress, se afla fizic pe alt continent, adica intr-o zona in care miticii nu ajung, numai transilvanenii! Acuma, sunt curios: in care prag vreti sa puneti piciorul? In ala pe care se sprijina coardele cumva? Ca, la câte coarde aveti pe acolo…
July 31st, 2009 at 2:48 pm
@sibelius, deja e evident ca esti cu pata pusa si comentariile tale sunt de un subiectivism exagerat. Ma asteptam de la niste barbati sa zica “nu-i nimic, Cadu nu a fost eliminat, dar noi suntem valorosi si nu avem nevoie de asta. Putem sa ii batem si 11 la 11, nu avem nevoie de un om in plus ca sa ne dovedim valoarea”.
Dar voi ce faceti? Plangeti ca niste fetite ca ati fost dezavantajati, ca au fost prea duri samd. Pai ce sunteti voi? Mimoze? Mergeti la balet, la sah, la sporturi fara contact daca fotbalul asta e prea dur pentru voi. De atat autocompatimire ati ajuns sa credeti ca aveti dreptate. N-AVETI DREPTATE! Sunteti jalnici! Ati ratat 3 penalty-uri ca niste amatori. Vreti fotbal? O sa aveti in Champions League fotbal de va iese pe urechi. Sa va vedem atunci, fetitelor.
Daca CFR are 10 suporteri, Urziceniul are 5, cu tot cu personalul administrativ (portar, femeie de serviciu etc). Deja te poti lua de mana cu Dan Petrescu si sa bateti campii printre ciulinii Baraganului.
July 31st, 2009 at 2:51 pm
@CheFeRe>aha.interesant.multumesc.
July 31st, 2009 at 2:52 pm
@realistu : you are missing my point: CFR face asta IN FIECARE MECI, nepenalizat. Putem contoriza nr de intrari la rupere/meci si coate in gura da-te de CFR si cele ale altor echipe- si penalizarile primite.
Asa o fi, cu diferenta ca Urziceniul are populatie mai mica decat Manasturul.
July 31st, 2009 at 2:53 pm
Completare la cei 10 suporteri:
Distanta de la Cluj la Bucuresti e de 420 km. Distanta de la Urziceni la Bucuresti e de 58 km. Cu toate astea, numarul de suporteri ai CFR-ului a fost mai mare decat numarul celor de la Urziceni.
Hai pa, sa aveti bafta in CL ca veti avea nevoie. CFR s-a descurcat cat de cat anul trecut, acum e randul vostru. Macar 2 puncte sa faceti, ca sa fie mai mult decat Steaua.
July 31st, 2009 at 2:54 pm
@ Dragos FRD: stimate domn, din cate am cunostita mysport ca si cfrmania sunt domenii detinute de GSP, adica de un ziar detinut de mitici. Daca nu aveati cunostinta, cuvintele si mesajele impotriva miticilor sunt cenzurate (va spun din proprie experienta) in schimb cele venite din partea acestora impotriva celorlalti locuitori ai altor zone sunt lasate la liber!… De aici trageti si dvs concluzile de rigoare!…
July 31st, 2009 at 2:57 pm
@ CFR Daca le scrii cu “four letter words” pe site cred si eu…si guess what: toate sunt cenzurate:))
Eu credeam ca NOI, ardelenii am scapat de mania persecutiei dupa unirea din 1918…dar e drum lung pana departe.
July 31st, 2009 at 2:57 pm
Nu stiu daca CFR face asta in fiecare meci, dar si daca ar face-o, nu ar fi singura. Poate unele echipe nu isi permit intrari mai dure. Dar care e limita acestei duritati? Ne comparam cu campionatul Angliei sau cu cel al insulelor Feroe? Ai vazut cum se joaca in Italia sau in Franta? Asta e nivelul fotbalului actual si cei care joaca prea bland o iau in freza. Nu cere unei echipe care a jucat la nivelul duritatilor din Europa sa trateze echipele din Liga 1 cu blandete. Nu se poate. Eu m-as simti jignit daca as fi menajat numai pentru ca sunt o echipa mai mica din Liga 1.
Mai gandeste-te.
July 31st, 2009 at 2:59 pm
@ sibelius: ca mai joaca CFR-ul din cand in cand mai dur pot fi de acord dar sa nu uitam ca e vorba de un sport barbatesc si nu de fotbal feminin! M-am saturat sa vad tot felul de pitici si sfrijiti care la cea mai mica atingere nu stiu cum sa se arunce mai teatral si sa se rostogoleasca pe gazon in bocete de femeie deznadajduita!… S-a si vazut ce s-a intamplat in CL cu jucatorii care au astfel de obiceiuri. Arbitrii i-au ignorat! Nu merge acolo cu pacalitul tipic sudist!…
July 31st, 2009 at 3:01 pm
@ sibelius: Daca zici ca esti ardelean, ar trebui sa stii ca stramosii nostri cand s-au unit cu Romania au obtinut drepturi egale si mai multe privilegii printre care si autonomie economica si administrativa! Toate acestea ne-au fost furate de comunisti si apoi mentinute asa de mitici!! Sigur ca nu vei gasi asta in cartile de istorie din scoli! Oare cine face manualele si unde sunt concepute??!
July 31st, 2009 at 3:06 pm
Da, si acum o sa imi spui si citatul din Iorga “orice satuc din Moldova e mai important decat un burg transilvan”?
July 31st, 2009 at 3:08 pm
Stimabile, sunt profesor de istorie asa ca mai stim si noi una alta, iar jocul barbatesc al lui Semedo i-a rupt piciorul lui Mihaita Plesan si tot jocul barbatesc la trimis si pe Drogba sa se relaxeze.
July 31st, 2009 at 3:09 pm
@ sibelius: eu iti spun ce s-a hotarat atunci la unire! iar cand faci o intelegere, o respecti, ceea ce nu e cazul comunistilor si miticilor! Iorga a facut o metafora draga!… Aici nu conteaza cine e mai important ci conteaza care au fost conditiile unirii si cum e corecta relatia economica si administrativa dintre regiuni!
July 31st, 2009 at 3:10 pm
@ sibelius: daca esti profesor de istorie, ar trebui sa stii cele ce ti le spun si ar trebui sa-ti inveti copii sau studentii predandu-le o istorie corecta si in spiritul ardelean daca tot zici ca esti!…
July 31st, 2009 at 3:11 pm
O sa imi spui si ca au drumuri mai bune ca sa te trimit intre Brasov si Curtea de Arges sau o sa incepi ca Gherman cu “m-am saturat de Romania?”. Prin comportamentul asta aratam doar ca suntem niste mici frustrati. Parca Boc e din Cj, nu? Marga? fostul negociator sef pt UE? De pe acolo a fost si Ciorbea. Sau pe ei i-au drogat miticii?
July 31st, 2009 at 3:13 pm
Sa lasam istoria in pace, ca o sa vina fratele Arpy sa spuna de Trianon, de Unio Trium Nationum etc. Stii ce e amuzant? ca Arpy o sa stea in boxa langa Supplexa Libella:))
July 31st, 2009 at 3:17 pm
Sibelius>sorry>la mine este ziua de pus intrebari dar sunt usor confuz.am cautat sensul expresiei ,,Supplexa Libella”iar google a afista(vezi mai jos)
,,Căutarea dvs. - Supplexa Libella - nu a găsit niciun document.
Sugestii:
Asiguraţi-vă că toate cuvintele sunt ortografiate corect.
Încercaţi alte cuvinte cheie.
Încercaţi cuvinte cheie mai generale.
Încercaţi să folosiţi mai puţine cuvinte cheie.
______________________________________
Poate ma lamuresti acolo unde google a esuat in mod lamentabil
July 31st, 2009 at 3:18 pm
@ sibelius: ba sa nu lasam istoria pentru ca, dl. profesor de istorie, istoria ne arata cine suntem si incotro ne indreptam! Eu cred ca de fapt nu esti ardelean sau esti prima generatie nascuta in Ardeal deci cu radacini ZERO aici!
Interesul miticilor e sa se mentina centralismul actual pentru a beneficia dupa bunul plac de banii produsi in toata tara!… E TIMPUL SA NE CEREM DREPTURILE INAPOI!!!
July 31st, 2009 at 3:21 pm
# CFR Campioana Says:
July 31st, 2009 at 3:18 pm
@ sibelius: ba sa nu lasam istoria pentru ca, dl. profesor de istorie, istoria ne arata cine suntem si incotro ne indreptam! Eu cred ca de fapt nu esti ardelean sau esti prima generatie nascuta in Ardeal deci cu radacini ZERO aici!
Interesul miticilor e sa se mentina centralismul actual pentru a beneficia dupa bunul plac de banii produsi in toata tara!… E TIMPUL SA NE CEREM DREPTURILE INAPOI!!!
—
acest distins domn a ajuns in fundul putului gandirii. daca toti ar fi in ardeal atat de ingusti, ne-am pune dreq pe fuga…
pot prinde un pariu cu tine: cfr retrogradata. curand. iar ca transilvania e nus’ cum, numa’ un cretin poate considera ca un loc unde se urineaza toti veneticii este demn de atentia cosmica
July 31st, 2009 at 3:25 pm
@ Rajka
asa o cheama pe una din ziaristele din ancheta diicot.
Inca nu stiu daca e neam cu Funar sau tiganca.
July 31st, 2009 at 3:26 pm
@ =)) ma, tu nu esti ardelean ma, tu esti CEFERIST si ai atatea clase cat el;)
July 31st, 2009 at 3:26 pm
Sibelius>stai ca m-au lamurit englezii

_______________________________
Supplex Liberum Valachorum Transsilvaniae (Petition of the Vlachs of Transylvania) was a petition sent in 1791 to Emperor Leopold II of Austria by the Romanian Catholic bishops of Transylvania (Samuil Micu, Petru Maior, Gheorghe Şincai, Ioan Piuariu-Molnar etc) demanding for the Romanians equal political rights with the other ethnicities of Transylvania and a share of the Transylvanian Diet proportional to their population.
__________
thx anyway>cred ca denumirea scrisa de tine era eronata>google mi-au dat un sfat bun> Asiguraţi-vă că toate cuvintele sunt ortografiate corect
bye
July 31st, 2009 at 3:27 pm
Sibelus>eu am gasit alta explicatie^^^(vezi mai sus)hmm,deci este vorba de o persoana cu nume de petitie.foarte tare
July 31st, 2009 at 3:28 pm
Pentru un Ardelean echipele de fotbal care-i reprezinta sunt:
U Cluj
A.S.A. Tg Mures(acum FCM)
Corvinul Hunedoara
FC Brasov.
KKWC ala al franarilor nu.
July 31st, 2009 at 3:28 pm
@ EO: miticule, conform gandirii tale, rezulta ca prin comparatie buCURestiul e W.C.-ul omenirii!…
va doare miticilor, dar e doar o chestiune de timp pana cand veti fi nevoiti sa ne dati inapoi autonomia economica si administrativa pe care ni le-ati furat in bunul stil miticesc!…
Iar de CFR nu-ti fa probleme pt. ca nu pot niste muste ca voi sa ne doboare!
July 31st, 2009 at 3:31 pm
@ sibelius: hai ca te-ai demascat! Esti lingator de-al lui Funar! Ala retardatul care a tinut Clujul in Evul Mediu timp de 12 ani pt. ca au existat f. multi opincari ca tine! Mai ligeti la Funar, Vadim si Fecali pentru niste banuti? E bine sa fii sluga la bolnavi mintal?
July 31st, 2009 at 3:32 pm
fosta echipa CFR-Steaua Cluj, sluga lui Dinamo e marea aparatoare a libertatii si demnitatii ardelenilor cu portughezi, mitici si argentinieni in echipa….Cati ardeleni are CFR in echipa? Dar romani?
July 31st, 2009 at 3:33 pm
@CFR: esti dus de tot. Poate intelegi ca nu vorbeam cu tine ci vb despre numele ziaristei, dar no, unii is mai grei de dovleac.
July 31st, 2009 at 3:34 pm
@ sibelius: cati englezi are in echipa Arsenal ingustule? Are suficienti ardeleni in echipa! Apropos, ce mai face echipa PRM-ului in divizia B? Va intelegeti bine cu noul patron, arestat in Autria pt. trafic de persoane?
July 31st, 2009 at 3:36 pm
CFR : LUATI transilvania si fugiti tare. nu mai pot eu de voi :)) doar ne trageti in jos, nimic mai mult..
promiti sa o luati, da?
nasola old friend, daca ai coborat atat de mult…
numa’ bine!
July 31st, 2009 at 3:37 pm
PRM au echipa de football?!?!pfff,blogu asta ma arunca in butoiu de incertitudine
:) okie>o seara placuta la toata lumea>cheferisti,mitici,autonomi…whatever.
bye.
July 31st, 2009 at 3:37 pm
reality check: oare “urina” austro-ungarilor miroase mai rau decat cea a turcilor? baietii veseli (sau gay, in traducere engleza) nu scapa niciun moment sa ne aduca aminte de istoria relativ recenta, uitand, foarte convenabil, sexul oral pe care l-au facut turcilor vreme de o juma de mileniu. Ca sa nu mai spun ca e evident ca niciunul dintre maretii nationalisti care behaie pe bloguri nu a citit jurnalul lui Carol I, ca sa inteleaga in ce cloaca de paduchi a ajuns prusacul.
July 31st, 2009 at 3:37 pm
@ EO: e a noastra oricum din stramosi! E perfect asa! Scapam de voi, voi de noi si fiecare isi vede de ale lui!
July 31st, 2009 at 3:39 pm
@ Rajka: da, echipa PRM-ului este U Cluj! Din pacate, opincarii lui Funar au pus mana pe fostul simbol al Clujului si l-au pangarit pe veci! Asa se intampla daca comunistii au adus taranii la oras!….
July 31st, 2009 at 3:40 pm
@ EO, lasa ma sa fuga el singur ca iepurasul cu ecstasy, Ardealul e ok:))
De fapt de ce ma mir ca suporterii KKWC-ului sunt separatisti=))?
“nu este unguri la ei, ei separatisti estem”
July 31st, 2009 at 3:41 pm
@Sibelius: am citit ca esti profesor de istorie si am presupus ca ai si un nivel intelectual pe masura. Imi cer scuze, se pare ca m-am inselat asupra ta. Nu ne-ai spus din care tabara esti, dar dupa nivelul replicilor as zice ca esti din tabara lui U (aka “unica echipa a Clujului” care are suporteri condamnati pentru tentativa la omor calificat in urma unui meci e fotbal). Asa ca e de inteles, pe tine nu te intereseaza corectitudinea, te intereseaza doar sa fii anti-CFR, pentru ca in imensa ta “inteligenta” nu poti fi tu insuti decat daca esti anti-ceva.
Mi-e mila de bietii copii care invata istoria cu tine.
July 31st, 2009 at 3:44 pm
CFR>ironia sortii(maxima)>cunosc pe cineva care ma face constant taran
(salut ma)si care este un anti-cheferist connvins.are aceiasi fraza cu taranii adusi la oras.Morala>chit ca vorbesc cu o persoana cu tendinte autonome(tu)sau cu unu cu tendinte de stinga(persoana cu pricina)>toti aveti o problema cu taranii DESI amaritii astia au dus greul si pentru unii si pentru altii.Ce ironie>cit de asemanatori in gindire sunteti..no offence 
July 31st, 2009 at 3:45 pm
@ realistu: stai linistit ca nu e nici un profesor de istorie asta! E un prm-ist opincar care n-are nici o treaba cu Ardealul. E venit el sau parintii lui din Moldova sau alta zona… N-am nimic cu moldovenii sau altii (exceptie miticii) atata timp cat nu ne spun ei ce sa vrem si ce sa nu vrem in Transilvania!
@ sibelius: esti incuiat rau ca orice prm-ist sau oaie fecaliana! N-am nici macar 0,000000001 % sange de ungur in mine! Daca ai fii ardelean veritabil ai intelege dar asa n-ai cum si cu ce!…
July 31st, 2009 at 3:45 pm
@ realistu
Nu confunda coada vacii cu stampila primariei chiar daca au aceasi culoare.
Daca prin a fi “pro-CFR” inseamna a striga ca vrei autonomia parcului in care iti bei berea pe terasa, da mon cher prefer sa fiu “anti” cei care sunt anti-fotbal si pro-street fight pe teren si aranjamente in tribune.
July 31st, 2009 at 3:48 pm
@ Rajka: n-are nimeni nimic cu taranii autentici ci cu cei de oras! Prin comportament, conversatie, gandire se fac remarcati imediat in sens negativ in societate! Este vorba de aducerea masiva de tarani la oras (multi impotriva vointei lor) de catre comunisti! Copii lor, chiar daca s-au nascut la oras au deprinderi de tarani ajunsi la oras! Sper ca ai inteles.
July 31st, 2009 at 3:54 pm
”Copii lor, chiar daca s-au nascut la oras au deprinderi de tarani ajunsi la oras! ”
CFR corespunzi perfect descrierii
July 31st, 2009 at 3:57 pm
CFR Campioana said:Copii lor, chiar daca s-au nascut la oras au deprinderi de tarani ajunsi la oras! Sper ca ai inteles.
__________
am inteles pentru ca ma incadrez in ce spui tu.sunt copil de taran adus la oras si taranii astia din neamul meu au servit tara asta(in ambele parti ale lantului carpatic)ori de cite ori tara i-a chemat.si cred ca nu sunt singurul care nu are boieri sau grofi in neam.constatam doar cu un pic de amaraciune o oarecare doza de superioritate si violenta interpretativa sustinuta de o gindire radicala.In fine..fiecare isi duce crucea cum poate.
Toate cele bune..iti ureaza un taran
Bye.
July 31st, 2009 at 3:57 pm
sibelius
ma, io sincer sper ca nu faci parte din peluza sud, acum doi ani am facut poze cu niste superbe panze de paianjen intre buzile turcesti (ce miroseau a flori de munte) si chiuvetele aferente. De la care curgea namol. Absolut normal, avand in vedere ca suporterii stelisti is mai tari decat ciac noris, ei nu tre’ sa se spele pe maini dupa ce merg la baie, ca au si microbii mandria lor.
July 31st, 2009 at 4:07 pm
@ raka…Si ce cautai tu acolo pasarelule?;;) dupa nick pari gata turcit:D
July 31st, 2009 at 4:08 pm
@sibelius, nu am zis ca trebuie sa fii pro-CFR. Dar e edificator ca din toata povestea asta nu ai retinut decat ceea ce te frustreaza: “autonomia parcului in care iti bei berea”. Poate ne lamuresti pana la urma din ce tabara faci parte (daca ai sange in varful impins). Deocamdata nu faci decat sa urli ca urzicenii si sa tedai accidentat cum te atinge un pic cineva.
July 31st, 2009 at 4:08 pm
@ CFR sa inteleg ca tu si tot neamul tau v-ati nascut langa statuia lui Matyas Crai, nu?
Oraseanule:D
July 31st, 2009 at 4:09 pm
@ realistu- nu vb cu tine cu CFR care vrea autonomie
July 31st, 2009 at 4:25 pm
Rakanishu daca ti-au placut atat de mult ” florile de munte ” dintre buzile turcesti n-ai luat si tu cateva sa ti le pui in plete ?
July 31st, 2009 at 4:28 pm
@sibelius: Raspunsul tau arata ca nu ai sange in tine. Poate doar bere din parcul pe care intr-un mod paranoid te temi sa nu ti-l ia ungurii. Hai pa, m-am lamurit cu tine si de ce iei apararea urzicenilor. Esti o fetita.
July 31st, 2009 at 4:35 pm
@chefere
Bre Mitica Frinaru, io te inteleg ca te-ai dedulcit la cirkus moka si ca strimbi din nas la mititei dupa ce-ai vazut cofetariile din Viana, dar viu de te intreb unde-i batosenia de mai an cind strigati dupa Dreptate si Libertate si-i ocarati pe vamesii de la Federatie ?! Dusa-i ? Unde-i scortosenia voastra de coboritori din grajdari chesaro-craiesti ?! S-o muiat ? Unde-i ifosul memorandist si tifna de impiegat in uniforma ?! Nu-i ? A fost destul sa va dea Voda Sandu oaresce argintarie, o cupa, o supercupa si o infracupa, pare-mi-se, sa va uitati la ele cu familia si, gata, ati luat pozitia de drepti ?! Sandu-i viclean, voi credeti ca l-ati cumparat si, cind colo, v-a cumparat el pe voi ! Cupele alea sint tinichele, se ia vopseaua de pe ele, macar rapidistii si le fac singuri din tabla ciocanita si le vind prin targuri… Apropos, cica angajatii grofului zic ca joaca futebol. Asa e? Servus.
July 31st, 2009 at 5:26 pm
@all anti-CFR: stati linistiti oameni buni, un roman niciodata nu va fi impotriva altui roman, indiferent de locul unde locuieste, intr-o parte sau alta a lantului carpatic. Nici nu e de mirare ca suporterii acestia cheferisti sunt separatisti, doar CFR Cluj este echipa ungurilor. Iar sub un nick afisat pe internet nu poti sa stii ce singe are persoana respectiva.
July 31st, 2009 at 5:29 pm
@ sibelius: ai mei au fost oraseni de multe generatii! Nu toti romanii au fost tarani!
@ Rajka: nu te-am facut taran dar poate te consideri tu… Eu i-am recunoscut ca fiind tarani pe cei de la U PRM Cluj… tarani de oras!…
July 31st, 2009 at 5:30 pm
@ alexx: mitica, vezi ca aici se vorbeste de Transilvania si nu ai nici o calitate sa-ti exprimi vre-o parere in acest sens! Despre Transilvania se pronunta DOAR TRANSILVANENII!!
July 31st, 2009 at 5:34 pm
@CFR si nu toti orasenii romani:D poate erau oraseni de cand se numea Napoca;)
July 31st, 2009 at 5:38 pm
@realistu - ori nu pricepi ce am spus(probleme de IQ), ori te faci.
Nu e vorba de “urziceni” “mm” “agenturile miticesti” sau altele.
E vorba doar de o echipa care a cazut la pace cu cine trebuie si cand trebuie; o echipa pentru care exista alt regulament. O echipa aparent foarte tehnica, in fapt una rudimentara. Nu intamplator Trica e simbolul vostru- cel mai ardelean dintre toti, campion al civilizatiei urbane. Degeaba voi nu scuipati seminte daca jucatorii scuipa si rup picioarele.
July 31st, 2009 at 5:39 pm
@ sibelius: mai pune mana pe carti de istorie adevarata, pe registrele bisericilor si ai sa te luminezi! Ai muscat gogoasa comunista ca toti romanii au fost tarani! Le convenea asta ca sa-si mascheze mojicia si lipsa de educatie care i-a caracterizat.
Dar in calitate de prm-ist nu ai cum sa intelegi. O prima conditie de selectie ca prmist e sa fii batut in cap!…
July 31st, 2009 at 5:42 pm
@ CFR pe registrele bisericilor….ortodoxe din Cluj?
Cred ca dintre noi tu ai nevoie urgenta de rudotel.
O prima conditie sa fii franar e sa ceri “autonomia”.
July 31st, 2009 at 5:45 pm
Eu iti spun doar situatia din tg mures prin 1919- populatia romaneasca din oras era in jur de 10%
July 31st, 2009 at 5:48 pm
1910 8.886 romani 51.192 maghiari
July 31st, 2009 at 5:51 pm
1930: 36.981 55.351
1956: 74.623 77.839
1977: 173.003 86.215
2002: 252.433 60.287
July 31st, 2009 at 5:51 pm
CFR : 1. intrucat sunt de genul feminin ,te rog sa folosesti varianta feminina pentru ” mitica ” .
2. In Romania se foloseste limba romana , inclusiv in Transilvania , dar nu ai idee ca forma corecta este VREO , COPIII si repeti de doua ori un cuvant intr-o propozitie . Faci de rusine Scoala Ardeleana ( daca ai auzit de ea ) :)). Sa studiezi bineeeee
July 31st, 2009 at 5:52 pm
deci, da…miticii sunt de vina ca tu nu vorbesti maghiara la perfectie. sau si statisticile le-or facut ei, nu?
July 31st, 2009 at 5:55 pm
Lasa mitico, saracul poate viseaza la “Statele Unite ale Austriei Mari” proiectul lui Aurel Popescu.
July 31st, 2009 at 6:32 pm
Despre Transilvania se pronunta DOAR TRANSILVANENII

___________
Hmm,cind scotienii au spus ultima data ceva similar(dar despre Scotia) erau imbatati de un discurs de acest tip a lui Bonnie Prince Charlie si prin urmare au plecat spre Culloden cu mic cu mare pt a se parui in mod traditional cu supusii Majestatii Sale.Tunicile rosii ale lui Cumberland au avut o parere contrara iar acesta s-a incununat mindru cu titlul de ,,Macelar al oilor in kilturi”.Oricit de eroica ar parea lupta scotienilor din aceea zi fara speranta>consecinta principala a fost exterminarea definitiva a clanurilor traditionale.Morala>discursurile de acest tip se termina prost(mai ales daca ai in fata niste englezi cruzi si care abia asteapta sa le spui asa ceva ca sa aiba un motiv sa bage baioneta in tine).La noi banuiesc ca nu exista un asemenea pericol…..
July 31st, 2009 at 7:30 pm
@ sibelius: in registrele tuturor bisericilor. Incearca-le si pe cele scrise in latina. Dar… am uitat… taranii de la U nu stiu sa citeasca decat in romaneste!…
Ei, vezi, confirmi ce am spus: nu toti romanii provin de la tara si multi au fost adusi de comunisti (chiar si fara voia lor) la oras!
@ alexx: vreo si nicio sunt niste inventii fara sens ale unor academiceni plictisiti. Nu doresc sa adopt aceasta formula fara sens. La “copii” in loc de “copiii” am gresit din graba. mea culpa. Iar Scoala Ardeleana s-a remarcat prin altceva decat prin supravegherea gramaticii. A nu se intelege ca nu e importanta!..
July 31st, 2009 at 7:35 pm
@ Rajka: ia da un search si vezi cam ce forma de guvernare au scotienii, daca au parlament autonom sau ba si la ce grad de autonomie sunt! Ce zici de asta?
Iar la ce spui tu s-ar ajunge doar daca miticii ar fi la fel de imbecili precum sarbii care au tinut sa se razboiasca cu toti doar sa nu-i scape din subordine… Si ghici care a fost rezultatul? Au pierdut cu toti!… De ce? Pentru ca nu poti tine in lanturi populatia care nu e de un fel cu tine!
Sa nu uitam un fapt real: in afara de limba comuna, romanii transilvaneni au aceeasi mentalitate, comportament si comportament cu cel a maghiarilor si germanilor transilvaneni. Nu au prea multe in legatura in acest sens cu ceilalti romani din Romania!! Si daca e sa extindem putin discutia, vom vedea ca suntem foarte diferiti de la o regiune istorica la alta!…
July 31st, 2009 at 7:59 pm
CFR- un academician plicitisit tot un academician ramane si tu un agramat . Cat despre mentalitate si comportament sunt ale unui iobag in raport cu ceilalti ( maghiari si germani ) datorita consecventei mostenite de la mos- stramosii pe care ii amintesti .
July 31st, 2009 at 8:08 pm
CFR>cumva eram sigur ca vei face o trimetere la asta DAR..ceea ce ii UNESTE pe scots cu brits este ..common-wealth(asa s-a scris conceptul prima data).Ia da un serch si vezi ce inseamna ca io am fost la Glasgow de prea multe ori ca sa mai ma duc si cu google
yep>lumea se duce de-a berbeleacul da noi avem probleme mai arzatoare la ordinea zilei
ce probleme energetice,financiare,institutionale,medicale,
Pina terminam disputa asta se va termina si cu specia umana pe planeta asta nefericita asa ca vom avea timp,levitind sub forma de particule certarete prin galaxie,sa reluam subiectul de la inceput>ba particula migratoare io am ajuns primu pe Marte!”>,,ce vorbesti ma mitic imputit,io am descalecat primu!mars dincolo de lantu martian de cratere”>,,o sa-ti vopsesc pulberea stelara in steagu tricolor sa faci icter cosmic”..etc,etc,etc 
Anyway>ma astept ca in scurt timp sa existe dispute cu privire la aplicarea unui ,,jus gentium”pe culmile Carpatilor
de mediu sau din cauza gazelor..vax albina.La noi una bucata strigatura atemporala(COMUNA)>,,pamintu asta e al meu ba!” I love Romania>pls visit us
July 31st, 2009 at 8:48 pm
cfr campioana pute insa a grajd desi spune ca are in familie oraseni.cunostintele ei o dau de gol in ceea ce priveste alimentatia saraca in iod de unde reiese si faptul ca este o persoana handicapata provenita din tarani si care din ghinion a ramas o taranca cu mult balegar in gura.nu exista diferente intre romani decit in masura in care exista elemente bolnave mintal asa ca acesta individa care nu-si mai incape in piele din cauza frustrarilor multiple ca expresie a handicapului care o macina.civilizatia aia maghiara si germana nu seamana cu a romanilor deoarece crimele comise de respectivii nu pot fi gasite in istoria romanilor.ramii in grajd sau du-te la un spital desi ai ocupa un loc degeaba care poate fi folositor unui om cu sanse.
July 31st, 2009 at 10:32 pm
# CFR Campioana Says:
July 31st, 2009 at 5:30 pm
@ alexx: mitica, vezi ca aici se vorbeste de Transilvania si nu ai nici o calitate sa-ti exprimi vre-o parere in acest sens! Despre Transilvania se pronunta DOAR TRANSILVANENII!!
—
cfr, mintea ta e suficient de precara. vre-o=vreo? sau e vreun cuv. in maghiara? daca nu ne putem exprima in romana, de ce mai vorbim in romana?? poti scrie in romana din transilvania, te rog, ca sa pricepi numai tu???
moldovenii din ardeal sa-si tina gura, ca-s niste apatrizi prosti…
July 31st, 2009 at 11:43 pm
unde esti?
August 1st, 2009 at 12:29 am
@ alexx: daca eu sunt agramat, atunci tu esti un mitic Vanghelie (scuzati pleonasmul)! Mentalitate de iobag aveti voi! Cum sare unul cu banul ii lingeti picioarele doar sa va miluiasca si el cu ceva, neavand importanta ca e un Jiji Fecali, Turcu sau alti ilustrii mitici!… Hai pa ca n-ai sa intelegi niciodata diferentele dintre noi!…
August 1st, 2009 at 12:34 am
@ Rajka: problema e ca nu intelegi care sunt bazele unei coabitari si bunastari! O societate e prospera prin cumulul prosperitatii comunitatilor mai mici si nu prin centralism!! Cred ca ai fost degeaba in Scotia daca n-ai inteles asta!…
Dar eu incerc sa cred ca nu sunteti chiar batuti in cap voi miticii ci doar va faceti ca nu intelegeti ca sa nu va dispara de sub nas venitul intregii tari din care sa va puteti lua voi cat va doreste lacomia deja proverbiala!
August 1st, 2009 at 4:47 am
CATRE TOTI MITICII SI IN SPECIAL PT. EO INSIPIDUL: MARS LA MULS BERBECI,NESPALATILOR!!!
August 1st, 2009 at 4:54 am
@ CFR, tati daca erau in limba latina era catolici si nu-i mai chema Gheorghe ca pe orasenii tai. In plus ti-am dat o statistica privind populatia.
August 1st, 2009 at 5:00 am
@ CFR cred ca cei care sunt pupincuristi neconditionati sunt fanii CFR care il divinizeaza pe Arpika indiferent ce face. Frustrarile de genul “Republica California” mi se par idioate. Cand tu te referi ca un orasean de vita veche si cu limbaj de cartier imprumutat de la “mitici” la tarani te legi inclusiv de ardeleni…sau de romanii ardeleni.
Ca sa te parafrazez: “hai pa, ca nu o sa intelegi niciodata ca esti exact la fel cu cei pe care-i hulesti”. Probabil frustrarea e mult prea mare si punctul de vedere se rezuma la …1 punct.
August 1st, 2009 at 6:33 am
@CFR
Sunt miticii din mintea ta ilustri , dar nu-i musai sa adaugi la scriere ” i ” -uri fara numar , numar
. Asta denota o nota de servialism inscrisa in codul vostru genetic , altfel nu se explica destinul de sluga pa care l-ati avut sute de ani in fata austro-ungarilor , apoi in fata comunistilor si mai nou a ” miticilor ” . Tara te vrea prost
si daca n-ati luat scoala in serios sa va luminati , ati fost o masa usor de manipulat , cu atat mai mult cu cat aveti valenta asta inscrisa in zestrea genetica . Fii demn si accepta -ti destinul de sluga asa cum au facut-o si mosii si stramosii tai . Nu toti au vocatie de stapani 
” ilustrii mitici ”
August 1st, 2009 at 6:51 am
CFR Campioana>sa fii fericita in lumea ta.bafta.
August 1st, 2009 at 7:14 am
# cfr cluj Says:
August 1st, 2009 at 4:47 am
CATRE TOTI MITICII SI IN SPECIAL PT. EO INSIPIDUL: MARS LA MULS BERBECI,NESPALATILOR!!!
-
cfr cluj, nespalata e mamica ta. pariez ca nu si-a mai taiat unghiile de cand te-a fatat, in ideea de a se zgaria pe ochi de nefericirea pruncului idiot pe care l-a lasat pe scara care urca in faneata. tu pana si faneata ai necinstit-o, neispravitule
August 1st, 2009 at 7:35 am
@ alexx: miticule sau mitica, mai slugi decat sudistii (inclusiv miticii) nu exista in Romania! Voi, ca urmasi directi ai spahiilor si ienicerilor care v-au violat strabunicele si ati rezultat tot felul de corcituri semi-asiatice colorate ati stat sub slapul turcesc nenumarate secole!
Iti mai spun doar atat: cu forta sau fara forta, autonomia (iar in caz de forta - independenta) tot o vom obtine! Nu depinde de voi, asa cum n-a depins de sarbi in cazul croatilor, slovenilor, bosniacilor sau muntenegrenilor!!
August 1st, 2009 at 7:42 am
@ sibelius: asa, si daca erau si romani catolici, atunci ce??!! Problema ta e ca, crezi ca toti romanii au fost tarani ortodosi asupriti de unguri asa cum ti-s originile tale!…
Limbajul acela ii era adresat unui mitic ca sa inteleaga si el, ceea ce pt. tine e destul de greu de compilat…
Frustrarea este da, foarte mare cand iti cineva iti ia banii produsi de tine si-ti da inapoi doar cat crede el de cuviinta sa-ti dea sa cheltuiesti.
Uite, fac o ultima incercare cu tine, poate te luminezi: gandeste-te ca lucrezi o luna si trebuie sa-ti iei banii care-i meriti. In acel moment vin eu si zic: “banii tai ii iau eu si-ti dau doar o parte din ei sa-i cheltuiesti pentru ca restul imi trebuiesc mie sa fac ce vreau cu ei. Tie nu-ti trebuiesc mai multi pentru ca asa spun eu ca nu-ti trebuiesc!…
Ai reusit sa intelegi acum?
August 1st, 2009 at 7:50 am
CFR Campioana Says:
August 1st, 2009 at 7:35 am
@ alexx: miticule sau mitica, mai slugi decat sudistii (inclusiv miticii) nu exista in Romania! Voi, ca urmasi directi ai spahiilor si ienicerilor care v-au violat strabunicele si ati rezultat tot felul de corcituri semi-asiatice colorate ati stat sub slapul turcesc nenumarate secole!
—
cfr campioana, ar trebui sa te gandesti ca aperi cu dintii o natiune care ti-a ars strabunicii de vii (Ip si Traznea) . viii cu viii si mortii cu mortii, stiu, dar nu mai face uz de exemple din istorie, nu te ajuta. iar cfr nu e campioana. a iesit pe locul 4
August 1st, 2009 at 7:56 am
@ EO: daca ai fi citit si ce am scris mai sus ai fi inteles despre ce e vorba!
Eu nu doresc destramarea Romaniei ci exact ce s-au inteles strabunii nostri la 1 dec 1918, adica: autonomie economica si administrativa pt. Transilvania! Nu a fost vorba niciodata de centralism! Acesta l-au creat comunistii si l-ati pastrat voi, miticii!
Cand vom redobandi ceea ce ni se cuvine conform intelegerii de la Unire, atunci va fi pace intre noi! Altfel situatia se va inrautati, poate iremediabil, ceea ce ar fi pacat sa se intample!…
August 1st, 2009 at 7:56 am
@ EO: CFR nu este campioana, dar va redeveni.
August 1st, 2009 at 8:05 am
@ CFR mai degraba se scufunda planeta decat sa va dobanditi voi autonomia
taci si plateste-ti impozitele ca e perioada concediilor si noi, miticii trebuie sa ne relaxam peste hotare pe banii vostri 
August 1st, 2009 at 8:10 am
@ alexx: incepi sa vorbesti ca sarbii miticule! Sa nu ajungem noi sa deveni croati ca ati pus-o coloratilor!
August 1st, 2009 at 8:14 am
@CFR : relax
ti-ai platit impozitele pe iulie ? abia m-am intors din strainatate , acum as pleca pe la Miami si trebuie sa cotizezi 
August 1st, 2009 at 8:19 am
# CFR Campioana Says:
August 1st, 2009 at 7:56 am
@ EO: daca ai fi citit si ce am scris mai sus ai fi inteles despre ce e vorba!
Eu nu doresc destramarea Romaniei ci exact ce s-au inteles strabunii nostri la 1 dec 1918, adica: autonomie economica si administrativa pt. Transilvania! Nu a fost vorba niciodata de centralism! Acesta l-au creat comunistii si l-ati pastrat voi, miticii!
Cand vom redobandi ceea ce ni se cuvine conform intelegerii de la Unire, atunci va fi pace intre noi! Altfel situatia se va inrautati, poate iremediabil, ceea ce ar fi pacat sa se intample!…
-
S-au facut studii pe cateva regiuni importante din Ardeal. Covasna si Harghita merg, eventual, la Brasov si TG Mures. Asta pentru ca nu se pot descurca, fiind doua dintre cele mai sarace regiuni din Europa. De ce? Din cauza oamenilor locurilor… Nu are rost sa-ti mai vorbesc despre saracia si mizeria Aradului s.a altor orase… Nu in ultimul rand, miticii de la Bucuresti sunt de fapt clujenii, timisenii, sucevenii, ardelenii, moldovenii, dobrogenii si oltenii. Mai nou, chiar si moldovenii de ” dincolo”. Bucuresteni “getbeget” = 1 000 000! Restul, voi, cei care va autointitulati mitici punctand catre noi! De fapt, iti spun eu, daca Bucurestiul si Sudul au o meteahna, aia este ca au fost napadite de niste neispraviti cu pretentii de autonomie. Matura-ti batatura, si apoi mai discutam…
Pana la urma, echipa CFR nu este ecoul Clujului, ci o suma de jucatori de mana a doua, care au castigat un campionat de mana a doua, prin mijloace oculte. Sau poate Culio, Cadu, Trica, Kone… sunt clujeni, ca sa te poti tu lauda cu sangele nemaipomenit de pur
August 1st, 2009 at 8:19 am
-
S-au facut studii pe cateva regiuni importante din Ardeal. Covasna si Harghita merg, eventual, la Brasov si TG Mures. Asta pentru ca nu se pot descurca, fiind doua dintre cele mai sarace regiuni din Europa. De ce? Din cauza oamenilor locurilor… Nu are rost sa-ti mai vorbesc despre saracia si mizeria Aradului s.a altor orase… Nu in ultimul rand, miticii de la Bucuresti sunt de fapt clujenii, timisenii, sucevenii, ardelenii, moldovenii, dobrogenii si oltenii. Mai nou, chiar si moldovenii de ” dincolo”. Bucuresteni “getbeget” = 1 000 000! Restul, voi, cei care va autointitulati mitici punctand catre noi! De fapt, iti spun eu, daca Bucurestiul si Sudul au o meteahna, aia este ca au fost napadite de niste neispraviti cu pretentii de autonomie. Matura-ti batatura, si apoi mai discutam…
Pana la urma, echipa CFR nu este ecoul Clujului, ci o suma de jucatori de mana a doua, care au castigat un campionat de mana a doua, prin mijloace oculte. Sau poate Culio, Cadu, Trica, Kone… sunt clujeni, ca sa te poti tu lauda cu sangele nemaipomenit de pur
August 1st, 2009 at 8:27 am
moderare?
August 1st, 2009 at 8:27 am
S-au facut studii pe cateva regiuni importante din Ardeal. Covasna si Harghita merg, eventual, la Brasov si TG Mures. Asta pentru ca nu se pot descurca, fiind doua dintre cele mai sarace regiuni din Europa. De ce? Din cauza oamenilor locurilor… Nu are rost sa-ti mai vorbesc despre saracia si mizeria Aradului s.a altor orase… Nu in ultimul rand, miticii de la Bucuresti sunt de fapt clujenii, timisenii, sucevenii, ardelenii, moldovenii, dobrogenii si oltenii. Mai nou, chiar si moldovenii de ” dincolo”. Bucuresteni “getbeget” = 1 000 000! Restul, voi, cei care va autointitulati mitici punctand catre noi! De fapt, iti spun eu, daca Bucurestiul si Sudul au o meteahna, aia este ca au fost napadite de niste neispraviti cu pretentii de autonomie. Matura-ti batatura, si apoi mai discutam…
Pana la urma, echipa CFR nu este ecoul Clujului, ci o suma de jucatori de mana a doua, care au castigat un campionat de mana a doua, prin mijloace oculte. Sau poate Culio, Cadu, Trica, Kone… sunt clujeni, ca sa te poti tu lauda cu sangele nemaipomenit de pur
August 1st, 2009 at 8:37 am
@ alexx: nu le-am platit ca sa nu ajunga in buzunarul tau coloratule! Ma duc eu in concediu pe banii astia! Stai si fa foamea tziganusule!
@ EO: Mitica, toti care s-au mutat acolo au preluat obiceiurile voastre specifice marginilor Imperiului Otoman!… Pana si disciplinata armata germana, in momentul cantonarii in sudul tarii, in 2 ani a devenit o armata de curvari si cartofori fiind nevoie de legea martiala ca sa o redisciplineze!
Mediul vostru de mahala corupe orice persoana ajunsa in buCUResti!
Daca ati da si voi cu matura prin batatura, nu s-ar mai ridica praful si gunoaiele care le aruncati pe strada din lipsa de civilizatie la primul vant mai puternic!…
Sunteti haznaua Europei miticilor!
August 1st, 2009 at 8:46 am
@ CFR - o sa faci concediul la Gherla pentru evaziune fiscala
Sunt cam colorata acum ca ma bronzai pe Coasta de Azur , dar am tenul alb , stapanesc gramatica si aritmetica mai bine decat tine , asa ca mai bine iti administrez eu banii dacat sa te pacaleasca smecherii prin Europa pe motiv ca esti roman , deci esti tigan 
August 1st, 2009 at 8:58 am
@ alexx: Te bronzai pe Cismigiul de Azur printre boscheti? Dar nu e nevoie! Piele ta e colorata oricum!
Ia uita-te in oglinda si vezi ca pielea ti-e colorata din nastere! Intrebarea e: esti doar tiganca sau esti urmasa de spahiu ori ienicer??
Hai, du-te la o teapa, o spaga, un cersit ceva! Sa nu uitam ceea ce stie o tara intreaga: mitic = tigan!….
August 1st, 2009 at 9:08 am
Ooops ! uitasi ca pretenii vostri maghiarii cand intrara in tara la voi strigau ” tiganilor ! tiganilor ! ” . Pana au ajuns in Bucuresti au ramas fara saliva
Ma duc sa incasez impozitul din Ardeal , numeste-l cum vrei : spaga , cersit
nu conteaza cata vreme e util . Tu pregateste-ti valiza pentru Gherla , sa nu se plictiseasca Arpy singur 
August 1st, 2009 at 9:19 am
@CFR, imi pare foarte cu regret da’ banii mei ii iau eu, nu tu. Cat despre legendele urbane lansate de un taran cu ifose de clujean acum vreo 10 ani pe numele lui Sabin Gherman(”M-am saturat de Romania”, bazat pe ideile putin duse cu pluta ale lui Iuliu Maniu inainte sa apuce la ciolanul guvernarii) sustinut de FUNDatia Soros- le cunosc, le-am auzit si sunt la fel de pertinente ca autonomia lui Tokes sau dacologia lui Napoleon Savescu.
Ce ai vrut sa spui cu romani catolici cand ti-am dat statistica locuitorilor ROMANI din Cluj? Mult prea iubite cetatean daca romanii erau catolici nu se inventa religia GRECO- CATOLICA pentru a atrage ortodocsii si a contracara reforma. Daca in 1918 “stramosilor tai” li s-a promis ceva inseamna ca tu esti acum la varsta sugerii degetului.
Ia fa mataluta o statistica si spune-mi cati dintre reprezentantii Scolii Ardelene, semnatarii Supplexului si conducatorii revolutiei de la ‘48 din Transilvania erau nascuti la oras.
August 1st, 2009 at 9:21 am
@alexx stii care e marea tragedie a lui Arpy& comp? Ca baietii din tren le spun tigani si ungurilor din Transilvania…care in intelepciunea lor sustin ca AICI se vorbeste limba maghiara corecta, nu in Ungaria:D
August 1st, 2009 at 9:23 am
@ EO: Mitica, toti care s-au mutat acolo au preluat obiceiurile voastre specifice marginilor Imperiului Otoman!… Pana si disciplinata armata germana, in momentul cantonarii in sudul tarii, in 2 ani a devenit o armata de curvari si cartofori fiind nevoie de legea martiala ca sa o redisciplineze!
Mediul vostru de mahala corupe orice persoana ajunsa in buCUResti!
Daca ati da si voi cu matura prin batatura, nu s-ar mai ridica praful si gunoaiele care le aruncati pe strada din lipsa de civilizatie la primul vant mai puternic!…
Sunteti haznaua Europei miticilor!
–
poate ca ei au venit cu izul mizer si cotropitor, violator, nesimtit, al armatei haznasiste germane. dar esti un copil, cred ca trebuie sa incetam cacatul asta de dialog. pa.
August 1st, 2009 at 9:25 am
Eu am priceput ca multi din cei din zona asta au anumite complexe legate de Bucuresti si bucuresteni…da’ credeti-ma: sunt la fel cu noi:)) vorbesc o tzara mai repede si e un oras mai aglomerat da’ daca nu ai complexe nu o sa te simti ca “sheep in a big city”. Cat despre mizerie…vedeti Parisul…e un Bucuresti mai mare, atat.
August 1st, 2009 at 9:29 am
Sibelius partea amuzanta e ca Ungaria este tara cu cel mai mare numar de tigani din Europa raportat la populatia totala : 5% din 10 mil . loc . Romania are 2,5% din 21 mil . loc
August 1st, 2009 at 9:30 am
E amuzant CFR -ul asta pe care l-am invins prin abandon , dar ii acord revansa
August 1st, 2009 at 9:36 am
@ alexx: n-ai inteles nimic! Tiganii va ziceau voua ca la buCUResti se duceau! iar la cum aratati, doar tigani vi se poate spune!
Hai, du-te la bronzat la Herastraul de Azur! Oricum nu mai ai ce colora la pielea de tigan!…
August 1st, 2009 at 9:36 am
CFR trimite impozitul pe adresa mitica .ro
daca nu , iti trmit garda financiara pe cap :))
August 1st, 2009 at 9:42 am
@ sibelius: asa crezi ca banii ii iei tu? Eu iti recomand sa-i dai banii direct lui alexx sa mearga in Herastraul de Azur. E mai simplu si mai direct.
Oricum, m-am lamurit cu tine. Esti intr-una din categoriile de mai jos:
- vinitura de prima sau a 2-a generatie din alta zona a Romaniei, implantat in Ardeal. N-ai nici o treaba cu ardelenismul!
- un funariot esuat sau membru al lui Jiji Fecali, suporter al taranilor funarioti de la U Cluj
- un taran ajuns la oras redus intelectual si usor de manevrat de nationalistii retardati.
- o persoana dornica sa slugareasca la mitici in speranta ca va parveni candva
Am terminat cu tine. Nu mai reprezinti nici un interes pt. cauza noastra!
August 1st, 2009 at 9:44 am
@ tu nu ai inteles- deh, prea mult urbanism european dauneaza la IQ.
@ alexx, ce te face sa crezi ca plateste impozit?=))
August 1st, 2009 at 9:45 am
He he he
lui CFR ii place sa lupte pentru cauze dinainte pierdute 
August 1st, 2009 at 9:45 am
totusi este doar un blog si sper ca toata lumea realizeaza ca nu intereseaza pe nimeni(nici macar in basca)ce se urla pe aici si mai mult decat atat>nici nu se va schimba nimic in perioada imediat urmatoare
vorba unuia pe care il cunosc>aveti mult timp liber daca va permiteti sa va certati ore in sir pe asa ceva>va invidiez la gramada
:)
August 1st, 2009 at 9:45 am
@ alexx: trimiti tu zgarda lui Financiaru’ (vre-un manelist tigan de la voi)!…
Ne auzim in curand. Deja se fac cativa pasi in directia autonomiei. Boc, Blaga si clujenii detasati nu-s degeaba in mahalaua voastra. Lucreaza pt. noi. Le plang de mila gandindu-ma ce trebuie sa suporte dar e un sacrificiu care trebuia sa-l faca pt. binele transilvanenilor!
August 1st, 2009 at 9:47 am
Am scapat=)) Armata de Frustrare Regionala nu mai vrea sa ma elibereze de sub jugul Romaniei=))
Daca altcuiva in afara de tine i s-a parut ca as fi nationalist, da sunt retardat. Daca nu…unul din noi 2 trebuie sa fie.
Ce steag aveti independentilor? Zvastica cu lupul dacic in centru?
August 1st, 2009 at 9:48 am
@ rajka ne distram si noi daca avem pe seama cui
August 1st, 2009 at 9:50 am
alexx>it’s a wonderful world
http://www.youtube.com/watch?v=at_f98qOGY0
August 1st, 2009 at 9:50 am
Pentru binele tau a luptat si Ciorbea, nu?=)) Si Ridzi? Si Mona Musca? si Vasile Puscas? Banuiesc ca si Marga, Miclea si Hardau tot pentru tine au luptat?
August 1st, 2009 at 9:51 am
alexx, da nr de cont sa-ti virez banii…ca asta zice ca tu imi cheltuiesti salariul:D
August 1st, 2009 at 9:57 am
@ rajka - e superb link-ul . multumesc

@sibelius -bineinteles ca ti-l cheltuiesc . Pe al lui l-am tocat demult . Niciun firfiric ardelenesc nu-mi scapa
Zi frumoasa va doresc !
August 1st, 2009 at 10:03 am
alexx>la fel si mesajul.sa ne auzim cu bine Alexx>bye/YNWA
August 1st, 2009 at 11:28 am
poate ca ei au venit cu izul mizer si cotropitor, violator, nesimtit, al armatei haznasiste germane. dar esti un copil, cred ca trebuie sa incetam cacatul asta de dialog. pa.
August 1st, 2009 at 2:03 pm
Chefere:
felicitari pentru articol!! Mi-a facut placere sa citesc!
Pentru sudisti:
Uitati-va unde este trasata granita civilizatiei occidentale de Huntington.
http://s02.middlebury.edu/FS056A/Herb_war/clash4.htm
Sunteti inferiori Transilvaniei, de fiecare data cand acesta inferioritate iese in evidenta voi invingeti prin a distruge nu prin a ridica propriul nivel. Nici aproape un secol nu v-a fost de ajuns ca sa va lepadati de frustrari de inferioritate, nici un mileniu nu va ridica din mocirla balcanica. Lantul Carpatilor va tine in afara lumii civilizate! Acum CFR 1907 Cluj prin rezultatele obtinute genereaza cosmaruri, cosmaruri de inferioritate … unii nici cu 11 meciuri furate nu l-au putut opri din drumul spre glorie. 4 trofee in 2 ani, intr-un mediu in care toti ii vor ditrugerea, chiar ca-s superiori voua! Va doare foarte tare … imi pare nespus de bine sa citesc comentariile descreierate (de pe acest blog si presa damboviteana).
August 1st, 2009 at 10:04 pm
cfr campioana,
ia niste ore de ortografie! ai maaare nevoie
nu prea inteleg daca “dar” din cele scrise de tine e dar=cadou, sau dar= ce? 
August 2nd, 2009 at 3:27 pm
o multime de frustrati pe aici, incepand cu autorul articolului. ardeleanu sef din fruncea tarii dovedeste ca frustratii de peste munti nu sunt cu nimic mai buni.
August 2nd, 2009 at 7:46 pm
J_1907>in legatura cu acel link>nu contest eruditia celui care a scris cartea respectiva dar ceva este ciudat.daca linia civilizatiei ar fi trasa asa cum arata in acel link inseamna sa eludam faptul ca pe vremea cind in Hellas se nasteau legendele si eroii in vestul europei diferite natii inca coabitau pe ramuri de copaci.Sa stii ca termenul de globalizare,acest ,,mindru sigiliu” al vestului in picaj,este o notiune pe care acum mult timp falangele lui Megas Alexandros au dus-o pina in India samanilor si inghititorilor de serpi.Civilizatia a inceput in Est prietene si nu spun eu asta ci istoria.
Am raspuns in calitate de sudist
August 3rd, 2009 at 3:01 am
Rajka,
din pacate am ajuns tarziu cu harta, “sudistii” n-au mai citit de atunci, sau poate s-au mai racorit. Postul era pentru ei! Daca doresti neaparat putem discuta despre harta, dar trebuie luat in contextul in care Huntington o folosea, ceea ce nu se suprapune cu mud throwing-ul de mai de sus.
Numa’bine!
August 3rd, 2009 at 12:19 pm
Ce exprimari au “ardelenii superiori”….chiar ca imi vine sa emigrez…in Congo. Dar cel mai bine e sa plece ei acolo si cu alesul lor Boc-Base….