CheFeRe

Pasaţi în OLE-uri

Deşi de sintagma „mult zgomot pentru nimic” aş putea uza justificat în încercarea de a concluziona desfăşurarea unor partide din prima runda a noii ediţii de campionat, o voi atribui doar agitaţiei campioanei care a reuşit performanţa de a pierde de două ori consecutiv în faţa deţinătoarei Cupei României, CFR Cluj.

.

Lăsând diplomaţia la o parte, CFR Cluj a complexat definitiv Urziceniul prin victoria categorică din prima etapă de pe teren propriu. Pe lângă cele trei punte adjudecate, discuţia converge spre modul în care actualei reprezentante a Ligii I în Liga Campionilor i „s-a închis gura”. Sec! 2-0 fără drept de apel.

.

Contrar impresiei lăsate de cei doi „luptători de gherilă” de Ialomiţa şi a gargarei adiacente la care au contribuit si contribuie în continuare „tensiuni”, pentru a nu le denumi frustrări, ale unor tipi cu „pana-n mână”, şi anume că Unirea va răzbuna „măgăria” CFR-ului de a fi „furat” încă o cupă mişeleşte, prin ratarea penaltyurilor tocmai de către „urzicenişti”, campionii au dat-o-n stâlp, că de bară nu poate fi vorba fiind prea subţire.

.

Dacă ajungi la Cluj doar cu gândul de a smulge un punct şi te aperi din minutul 15 cu 10 jucători de câmp în propriul careu la fiecare lovitură de la colţ se cheamă că vorbeşti prea mult şi arăţi prea puţin. Raportul vorbe-fapte înclină în cele din urmă în favoarea adevărului, a valorii sau lipsei acesteia şi ajungi să fii luat la „mişto”, să fii pasat în OLE-urile unei tribune fascinante. Frumos spectacol în tribune, public entuziasmant şi o galerie de nota 10.

.

Presiunea pusă pe arbitrii, ajutaţi cum altfel decât de presă, de către cei doi, „Bolek i Lolek” (n.b. – în poloneză) cum plastic i-au denumit suporterii clujeni, a dat roade terenul înclinându-se spre Unirea precum spunea şi preşedintele clujean, aceasta lăsând impresia că joacă pe teren propriu. Cu toată „reparaţia morală” a unui arbitru fără personalitate, reparaţie ce l-a umplut pe „subţirelul” şi impasibilul MM de admiraţie, „echipa DNA” nu a reuşit per ansamblu decât să îşi atragă sintagma „mult zgomot pentru nimic” (sau în limba lui Shakespeare, „Much Ado About Nothing” că tot vine vorba de Champions League).

.

„Îţi propui puţin, reuşeşti puţin” spunea Bursucul campionatul trecut. Corect! Mai mult, la fotbalul adevărat arătat de CFR, îţi poţi propune verzi si uscate din postura de adversar, important e să mai şi poţi.

.

Unirea pare mai timorată decât la conştientizarea faptului că va reprezenta România în grupele Ligii Campionilor. Şi pe bună dreptate, în Europa nu poţi păcăli la nesfârşit fotbalul. Rămâne de văzut cum se vor aduna, important e să acumuleze puncte.

.

Deşi s-a încheiat doar prima etapă, putem afirma că „feroviarii” clujeni sunt mai hotărâti ca oricând să devină campioni pentru a doua oară. Obiectivul este deja obişnuinţă în Gruia, însă acum, acest fapt provocând frisoane, spasme şi spaime în capitală, CFR este mai îndreptăţită să emită aceste pretenţii! Echipa este omogenă şi joacă fotbal. Pentru cei care încă au dubii îi sfătuim să coboare vălul de invidie şi să privească doar pe banca de rezerve a clujenilor. Primul unsprezece deja provoacă ameţeli, însă „schimbarea la faţă” a multora, adică „albirea”, ar veni doar uitându-se ce rezerve aşteaptă la Cluj să între în teren. Diferenţa de valoare e limpede.

.

Cât despre isteriile unor jurnalişti de prin anumite studiouri şi afluenţa verbală la auzul numelui CFR Cluj, altă dată. Momentan încă îi apreciez prea mult şi pun totul pe seama panicii. Doar tuturor ne pasă mai mult de sport decât de „caterincă”, nu?

.

Chefere

86 comentarii to “Pasaţi în OLE-uri”

  1. alex Says:

    bun articol….ei vorbesc din mintile pierdute….iar noi jucam fotbal….

  2. aqws Says:

    Doar nu vrei sa comenteze pro-Cluj cei de la Gazeta Stelei, ziarul si televiziunea.

  3. alexx Says:

    Un nou articol marca Chefere :) Sa ne reamintim alte articole … ” Mana lui Uhrin ” , un articol plin de osanale ,urmat la scurt timp de ”Adio , dar raman cu tine ” :)

    ”După un nou „semi-luft” al CFR-ului pe teren propriu în compania Oţelului Galaţi, suporterii campioanei, aflaţi deja în poziţia „cu mâinile în cap” de la precedentele partide, nu mai pot decât să murmure pesimist…Adio! Adio titlu, adio performanţă, adio speranţe, adio victorii! Mai mult, adio Liga Campionilor. Adio dorinţă, adio putinţă! :)

    Ai inima zburdalnica si te extaziezi aiurea , ca de obicei . Preconizai reeditarea titlului , 6 puncte erau ca si luate din dubla cu Bordeaux :)) Deocamdata aveti meci in Ghencea , de trecut turul preliminar in Europa League ( eh !ce vremuri cand pe punctele Stelei va duceati direct in CL :)) ) . Nu te mai grabi cu concluziile ca fata mare la maritat :)

  4. chefere Says:

    @alexx

    unde dai si unde crapa. De la a vrea si pana la a putea e drum lung, iar prin fraza “Deşi s-a încheiat doar prima etapă, putem afirma că „feroviarii” clujeani sunt mai hotărâti ca oricând să devină campioni pentru a doua oară” spun doar ca ei vor mai mult ca oricand…nu si ca sunt deja campioni. Considerabila diferenta cred eu, nici macar de substanta…mesajul s-a vrut a fi altul, nicidecum decretarea campioanei.

    …insa ai si tu dreptatea ta…ce-i drept…

    si asa am o intrebare pentru tine, indreptatita dupa 2 partide impotriva campioanei. pari a fi mai obiectiv….ce parere ai de jocul CFR-ului?

  5. merd Says:

    ai facut ceva si ti-ai pierdut mintile! :) in comparatie cu ce este afara sinteti zero absolut!atfel in nemernicia ta nu faci decit sa provoci discordie dovedind micimea caracterului si provenienta josnica.
    bacelona & co se vor inchina la voi echipa de 2 lei cu jucatori de duzina!!! :)

  6. chefere Says:

    @merd

    Quote: “in comparatie cu ce este afara sinteti zero absolut”

    R: depinde la cine te referi si la ce sistem de valori te raportezi.

    PS: Restul creatiei tale nu merita analiza.

  7. kkk Says:

    Nu inteleg de ce fanii CFR-ului simt nevoia sa umple toate site-urile si blogg-urile dupa fiecare meci.As zice ca simtiti nevoia de atentie din moment ce nu prea va baga lumea in seama.:)

  8. chefere Says:

    @kkk

    buna intrebare. defapt aceeasi mi-o adresez si eu…nu inteleg de ce “ceilalti” suporteri ai altor echipe simt nevoia sa umple aceleasi siteuri si bloguri porcaind CFRul? Nu aveti despre ce sa povestiti? Va puteti lauda echipa de exemplu, aia pe care o sustineti.

  9. un stelist Says:

    cfr are cel mai bun lot din tara, alaturi de poli, probabil vor bate in ghencea,dar felul in care duci discutia e aiuritor ! pasamite doar pt ca cfr bate pe unde prinde unirea, asta inseamna ca nu a furat supecupa. doar pt ca are o banca de rezeve de invidiat,asta inseamna ca deac,culio si cadu au voie sa dea coate si crampoane pe tibii sub obladuirea arbitrului. trezeste-te,esti subiectiv ! cfr a luat cu japca supercupa,trebuia sa joace in minus trei (ca si unirea in minus unu,vezi maftei). unirea a jucat un fotbal de calitate in supercupa, merita macar sa fie arbitrata corect. sigur ca in campionat au fost surclasati,dar una-i una si alta-i alta.
    cfr e valoroasa, are lot, are antrenor, are conducere,are proiect…dar are si arbitrii ! pacat.

  10. Mich Says:

    In sfarsit cineva “dintre oficiali ai presei” are curajul sa puna adevarul pe hartie.

    CFR, club si suporteri, deja s-au calit cu denigrarile si razboiul psihologic dus de presa impotriva lor (laude exagerate sau instigari si minciuni).

    “Cât despre isteriile unor jurnalişti de prin anumite studiouri şi afluenţa verbală la auzul numelui CFR Cluj, altă dată” … asteptam.

  11. un stelist Says:

    kkk @
    asa este. am observat si eu fenomenul.in omentul in care vreun jurnalist ridica vreo spranceana contra cfr-ului, blogul este pur si simplu inundat de mesaje dure impotriva respectivului. s-ar zice ca cfr are un adevarat comando pregatit sa lupte pe net contra cartitorilor…interesant.

  12. chefere Says:

    @un stelist

    justificata interventia ta.

    da-mi voie sa iti raspund astfel:
    1. te rog sa analizezi istoricul intalnirilor CFR - Unirea Urziceni…asta iti va da niste explicatii.
    2. CFR nu a luat cu japca nicio o supercupa. Sa fim seriosi….partida s-a decis la 11 m…acolo nici arbitrul, nici CFR-istii nu cred ca i-au intimidat pe cei de la Urziceni facandu-i sa dea mingea in plopi. Daca cei de la Urziceni inscriau toate loviturile de la 11 m erau detinatorii supercupei iar acum noi nu aveam ce discuta…toti fiind multumiti. Corect?
    3. “unirea a jucat un fotbal de calitate in supercupa”. pot sa nu fiu de acord cu tine? Nicio echipa nu a jucat super in supercupa, dimpotriva, a fost un meci incrancenat, pe viata si pe moarte. am mai fost cate alte partide identice in campionat si nu s-a sesizat nimeni.
    4. Asa e, Culio si Cadu trebuiau eliminati de la CFR si Maftei de asemena. De al treilea CFRist eliminat nu povestesc caci am alta parere.

  13. Anca Says:

    Super tare articolul. Stim cu totii ca deranjeaza foarte tare faptul ca CFR-ul este acolo unde este. De aceea si atacurile la adresa domnului Paszkany.

    @Alexx: Lasa invidia, si spune-ne ca nu ne mai amintim exact, cate puncte a facut Steaua in CL anul trecut, si cate puncte a facut CFR-ul? Steaua traieste din ISTORIE. Pe ce loc a terminat Steaua? Hai sa fim corecti, si sa avem puterea sa ne ridicam in picioare si sa aplaudam performanta, indiferent de echipa care o face.

    Sunt CFR_ista, dar m-am bucurat pentru rezultatele Steleidin preliminarii. Le-am recunoscut valoarea, ba mai mult, mi-am dorit ca ei sa se califice. daca esti un om cu caracter, ai sa aplauzi si tu performantele tuturor echipelor romanesti si nu numai.

    Apropo, super frumos gestul stelistilor de a face tunel si de a-si aplauda adversarii. Incepem sa semanam, incet incet, cu o tara civilizata. Felicitari!

  14. enoxcj Says:

    @kkk
    Lumea (ziare le de specialitate, tv de specialitate, etc ) nu prea ne baga in seama si bine face. Decat sa umple pagini cu gargara comandata (GSP in special) mai bine sa ne ocoleasca. Mai bine taci si faci, decat sa te lauzi si sa ramai 0.
    PS. Sunt curios cati dintre voi ii stiti (atentie, nu sa-i fi vazut, nici macar atat) pe patronii/presedintii de la Arsenal, Manchester, Bayern, Lyon, Valencia etc, cluburi renumite si cu rezultate. Acum ganditi-va la conducatorii Stelei, lui Dinamo, Craiova etc si faceti comparatia.

  15. dan Says:

    @anca: Steaua traieste din istorie?? Semifinala UEFA din 1006 e istorie?

    Voi traiti din istorie ….aveti un singur rezultat la care va raportati …victoria de pe Olimpico.
    Steaua are de alungul istoriei ei multe rezultate notabile.

    Si sa nu uitati ca anu trecut chiar asa psot cum a mers Steaua tot n-ati putut sa ne bateti asa ca cioku mic si vorbim dupa meciul de simbata.

    Ai vazut ce coeficient are Steaua in Europa si ce coeficient are CFR?

    Asta conteaza nu furaciunile care le faceti in liga 1 si victoriile din Europa cand nu va ia adversarii in serios.

    Cand o sa batei Steaua puteti sa emiteti pretentii..pana atunci cioku mic!

  16. un stelist Says:

    2. incorect. daca emanuel culio si cadu, plus deac erau eliminati, da-mi voie sa cred ca nu se mai ajungea la penalty-uri.
    3. poti sa nu fi de acord cu mine. eu cred ca a fost un joc frumos,tocmai datorita incrancenarii.
    4. al treilea cfr-ist era deac si cred ca este absurd sa crezi ca o intrare ca a lui in prima repriza nu trebuie sa fie urmata de un cartonas rosu. nu vreau sa fiu carcotas, dar si panin ar fi trebuit eliminat. in prima repriza de prelungiri l-a faultat din spate pe frunza, fara minge. nu insist aici, pt ca nici presa n-a insistat siderata de celelalte faze. dar daca ai avea posibilitatea ai putea sa urmaresti prima repriza de prelungiri si s-ar putea sa il treci si pe panin pe lista gratiatilor de catre sfantul georgian ionescu.

  17. ovidiu Says:

    cum adik galerie de nota 10????
    200 de oameni le spui galerie???
    si injura de mama un fotbalist de la echipa adversa pentru ca ei is niste frustrati ca le-a dat un gol de generic
    urat si gestul lui frunza de dupa dar in mare parte justificat
    am fost la meci si am stat chiar la peluza si nu a fost chiar galerie de nota 10
    sa raspunzi daca ai ceva obiectii
    mersi

  18. Attila, the Hoon Says:

    ….„feroviarii” clujeani ” (clujeni, nu?) , “ajungi să fi luat” (ajungi sa fii luat, nu ?), “areţi prea puţin” (arati, de la “a arata”, nu?), etc., etc., etc.
    CheFeRe, te-am mai sfatuit, lasa scrisul pe mana celor care il stapanesc si du-te matale si mai pune mana pe cate-o carticica de limba romana, ca mult sufera saraca in gura si in varful pixului tau !
    Stim ca-ti va fi greu, da roaga-l pe grof sa-ti mai dea cate-un picut de pauza…

  19. alexx Says:

    Anca usor cu ironia , ca sa nu zic cu amnezia . CFR a mers in CL pe punctele Steleisi nu invers , e si normal sa te bucuri pentru rezultatele Stelei in preliminare , in perspectiva inseamna puncte care asigura accesul direct in CL . Comentariile voastre la adresa Unirii Urziceni reflecta frustrarea de a nu mai beneficia voi de acest avantaj :)) Cat despre locul unde este CFR , nici nu exista comparatie ca palmares intern si international si coeficient de tara intre Steaua si CFR , fapt ce explica complexul Steaua de care sufera suporterii celorlalte echipe manifestat prin comentariile rautacioase . Asta e ,nu poti nega evidenta . Pana si Xavier Clemente a spus : ”Romania inseamna Steaua ” . Punct .

  20. slv23 Says:

    am si eu o curiozitate! inainte sa apara isteria asta cu cfr cluj in ardeal, aveai vreo legatura cu fenomenul fotbalistic? erai tot fanul lor? cu greu imi vine sa cred ca o echipa care nu cu mult timp in urma era in divizia a 3 a ar fi avut vreun suporter infocat! raspunde-mi scurt si la obiect, fara introducere si fara cuprins! Cand ai devenit tu fan cfr cluj ?

  21. MM Says:

    chefere-dupa cum sesiza si alltcineva mai sus,barbaria din supercupa nu are nicio legatura cu demonstratia de fotbal din prima etapa.Sunt 2 chestii care trebuie tratate complet separat.Intradevar,daca ne luam dupa fotbalul aratat de CFR in prima etapa si dupa lotul lor,par principalii favoriti anul acesta.Dar sa mai asteptam un pic.Meciul cu Steaua din etapa viitoare ne va arata multe despre potentialul celor 2 echipe.Si inca ceva.Afirmatia :”performanţa de a pierde de două ori consecutiv în faţa deţinătoarei Cupei României, CFR Cluj.
    ” este falsa.In supercupa meciul s-a terminat la egalitate.In palmaresul celor 2 echipe,asa va ramane.

    anca-probabil este cam a 1907 oara cand aud replici de genul:”noi am jucat fotbal in CL,voi v-ati facut de rusine”.Nu poti scoate din context un singur an.Performanta CFR-ului,laudabila de altfel,de a obtine 4 pucte si locul 4 in grupa ar fi intr-un top al participarilor Stelei in CL doar pe locul 4 din 6.Asa te poti lauda linistita ca CFR a jucat mult mai bine in CL anul trecut decat AC Milan,nu?Ia sa nu mai traiasca milanezii din istorie!
    Despre gestul cu aplaudatul adversarilor…sa vedem daca va fi facut si la infrangeri.Doar atunci vom putea spune :”jos palaria”.

  22. Fedaykin Says:

    Vedem noi cum o sa plecati prin usa din spate de pe Ghencea!!!Va calcam in picioare…la figurat bine-nteles!!! :))))))))))))))))))))

  23. abc Says:

    deci eu nu inteleg niciodata rostul acestor articole care sunt postate deseori pe site-ul gsp, aceste articole sun scrise de suporteri ai echipelor nicidecum de asa zisi ziaristi care prin definitie trebuie sa fie neutrii… aceste articole nu fac decatsa instige la in injuraturi si asa mai departe, eu unu m-am enervat teribil cand am citit acest articol si ti-as fi scris multe injuraturi aici, dar nu iti reamintesc decat atat : clasamentul la sfarsitul sezonului trecut o punea pe unirea pe primul loc, iar pe cfr pe 4, nici macar pe podium, acesta e doar un meci, poate intr-adevar unirea chair are un complex cu cfr, dar intr-un campionat sunt 34 de meciurri “la naiba”, oricum deocadata stii vorba aia “ciocu’ mic si joc de glezne”… si tine minte daca vrei sa fii ziarist bun trebuie sa fi obiectiv indiferent de echipa cu care tii, uita-te la vochin el a declarat la unison ca e rapidist si ai vazut ca a scris carte despre steaua, si e foarte apreciat ca ziarist, poate cel mai apreciat!

  24. Steaua1986forever Says:

    Articol scris de un fan-boy…. Relevanta 0, obiectivitate 0, idei 0 …
    Ce este jenant este ca acest articol are link pe pagina GSP.
    In rest multa sanatate, si de abia astept sa mearga Steaua in Champions League pe punctele “facute de cfr cluj”, ca pana acum a fost numai invers.

    P.S Astept articolul ala cu care ne “ameninti” la sfarsitul articolului tau. Poate produci si niste dovezi. Chiar m-as bucura sa se faca publice faptul ca in Romania anumiti jurnalisti sunt cumparati de patronii de cluburi. Ne-ai face si noua, stelistilor o mare favoare….

  25. leuldelacluj Says:

    Mai este drum lung pana la titlu. Intradevar aratati bine, dar nu mai bine ca Rapidul, :), sau nu mai bine ca Rapidul anul trecut.
    Si eu cred ca sunteti principala favorita, atata timp cat mai sunt vreo 3-4 favorite la castigarea campionatului.
    Iar despre meciurile cu Unirea, felicitari, ati jucat bine, si atat. Faza cu presa care are ceva cu voi e la fel de falsa ca si hotia din supercupa. S-a gresit prin neeliminarea lui Cadu, insa atat, restul contactelor fiind la limita, si fiind specifice si Urzicenilor campionatul trecut si sunt convins ca vor mai juca asa si de acum incolo. Problema a fost doar 2 descreierati in plus pe banca de rezerva, care au reusit sa zbiere atat de tare, incat i-au trezit pe Iancu si Becali. Acestia la randul lor, si-au adus aminte de numeroasele greseli de arbitral in favoarea CFR-ului din anul cand ati luat tiltul, si poftind si ei la cununa cu lauri, s-au gandit ca trebuie sa dea si ei cu lingura in farfuria goala in ritmul celor de la Urziceni.
    Iar presa e de rahat pur si simplu, nu trebuie etichetati mai complex decat atat.

  26. Steaua1986forever Says:

    @CheFeRe- am citi articolul tau scris inainte. Articol la fel de partizan dar asta nu e nimic nou. Ce m-a ingrozit sunt COMENTARIILE. E ingrozitor ca traiesc oameni in tara asta care gandesc asa. Norocul nostru este ca sunt prea putini ca sa conteze. Ce este si mai grav este ca aceasta “minoritate” care serveste anumite interese care doresc sa creeze o anumita frustrare in cadrul romanilor transilvaneni ajunge sa fie citita si de altii….prozelitismul este in floare se pare.

  27. realistu Says:

    @Steaua1986forever:
    “Ce este jenant este ca acest articol are link pe pagina GSP.”

    E o opinie pe care GSP a ales sa o puna pe prima pagina. Mult mai jenant este sa intri pe un site de sport si sa gasesti 80% articole despre Steaua, pardon, despre ce a mai ouat “intelepciunea” lui Gigi s.a.m.d.

    Mai lasati textul cu a mers pe punctele facute de Steaua. Cine a oprit-o pe Steaua sa mearga in CL pe “punctele facute de ea”? E un sistem de punctare pe care toate echipele il cunosc si l-au acceptat. Daca ai o idee mai buna, du-te si propune-o la UEFA.

  28. anorthosis Says:

    alo baiatu esti foarte tendentios! inteleg notele de subiectivism intr-un blog d`asta in care se da cu pararea, dar mai moderat un pic te rog. In fine, d`aia ne pricepem toti la fotbal

  29. EO Says:

    2007-2008- 21 pcte tur campionat (arbitraje)
    2009 supercupa
    2008-2009 sefimfinala, finala cupa.
    arpad paszkany este cercetat de diicot si crima organizata.
    2007-2008 jucatori ai U Clujului (straini) sustin lucruri necurate la meciul din ultima etapa.
    Iuliu Muresan sustine ca nu a premiat. Imaginile cu Iuliu Muresan, din trecut, spun altceva.
    supercupa- deac intra CRIMINAL. culio intra CRIMINAL. cadu intra criminal( trei nu pot fi o intamplare) (nu sunt eliminati)
    caz kone vs tamas.
    trica este vazut pe dealurile din jurul stadionului electroputere.
    2007-2008 trica este vazut cu jucatorii lui U Cluj intr-o carciuma din…Cluj! inainte de meciul direct, din ultima etapa care va decide campioana.

    este posibil sa fi gresit timpul in care s-au petrecut faptele.

    este o situatie oarecum ciudata, cfr. in meciul de duminica, culio ii pune talpa in gat lui maftei. nimeni nu comenteaza. eu am vazut insa. si nu pentru ca vreau sa am ce spune, ci pentru ca am vazut si nu am uitat. daca voi credeti ca cineva are ceva cu voi dincolo de nesimtirea declaratiilor lui trica (despre un om care nu are par!), ale lui tony (disilabice), ale lui cadu (nesportive)… nu e nimic de spus.

    dar se poate ca lumea sa aiba ceva cu voi din cauza ca va confundati din ce in ce mai mult cu necinstitul.

  30. kkk Says:

    Pai din moment ce postati chestii din astea as zice ca asta e scopul nu?Sa primesti comment-uri.Si nu cred ca am porcait ekipa CFR-ului cu nimik…era doar o constatare legata de actiunile voastre ale suporterilor.Parca simitit nevoia sa va laudati singuri sau sa va justificati in cazul unor meciuri gen “supercupa” sau “finala cupei”.In rest numai de bine.

  31. Mirror Says:

    Mi se pare ca te cam prea grabesti cu laudele la adresa Clujului. Nu spun ca nu au facut un meci bun, dar parca mai degraba a fost Unirea prea slaba. Ca si termen de comparatie ofer exemplul Stelei care dupa meciul cu Motherwell era cea mai buna echipa din lume, Arsenal de Romania erc., dar etapa aceasta i-au adus cu picioarele pe pamant cei de la Ceahlaul. Eu zic sa mai asteptam cateva etape pana a incepe sa laudam sau nu jocul anumitor echipe. Deocamdata este prematur sa vorbesti despre sansele unora sau altora la titlu…campionatul este lung. Eu astept meciul din etapa viitoare din Ghencea pentru a vedea cat de cat la ce nivel este CFR-ul.

  32. Rajka Says:

    J_1907:omule se pare ca nu reusim sa ne intilnim pe aceiasi lungime de unda :) poate totusi facem un efort amindoi si reluam discutia noastra istorica(ASAP).
    _______________
    am postat^^^ref.la ultimul tau post din articolul precedent al lui CheFeRe.
    Best regards.

  33. CFR Campioana Says:

    Dragilor, dar voi ce cautati pe paginile echipei CFR Cluj??

    Voi vorbiti de faptul ca sar cfr-istii sa scrie pe paginile echipei lor?!!

    V-ati pierdut simtul realitatii??!! Unde ati vrea sa scrie, pe cele 80% articole despre ciobanul Fecali si Stana lui?!!

  34. anti-impostori Says:

    Bravo, CheFeRe, ai punctat bine. CFR Cluj joaca fotbal, in vreme ce alte echipe, plus sustinatorii lor gazetari fac joc de glezne… fiecare cu motivatiile lui. ;)

  35. lalla Says:

    Cata frustrare tipic stelista .Am jucat noi pe punctele lor in CL . Daca vor juca la un moment dat in Cl pe punctele facute de CFR anul trecut ce vor mai zice?

  36. anorthosis Says:

    @CFR campioana, atata timp cat e postat pe gsp nu cred ca e o pagina speciala pt CFR, atata tot :)

  37. sibelius Says:

    Prima observatie: suporterii CFR Cluj intra in proportie de 90% neautentificati. Va e frica de Agenturili straine sau sunteti ca in Nemuritorii vreo 3 care semnati cu 10 nume.
    A doua: supercupa a fost un meci de street-fight frumos, iar de fotbal urat. Unirea avea un lot subtire. Daca iti lipseste Arlauskis si nu te-ai inteles pentru Tibi Balan si Varga esti o echipa de duzina.

    CFR Cluj dezvolta si in randul suporterilor un sindrom de paranoia accentuat dupa modelul Rapid.
    Cadu&Comp ne delecteaza de doi ani cu pumni, coate, picioare rupte- toate actiuni regulamentare sau in spiritul jocului.
    Daca suporterii inteleg sa se exprime mereu ca “CFR campioana” despre altii sper sa ne permiteti si noua sa va spunem despre cacatul ala hortist, curvar si nesimtit, pupator in cur al politicienilor care conduce clubul. Aruncand mereu dejectii o sa va ingropati in ele si in separatism de Gruia.

  38. dani Says:

    va inmuiati duminica viitoare in Ghencea ,nu stiu de unde toti specialistii lui peste vad pe chefere favorita la titlu

  39. vasile_00 Says:

    Ce e anormal ca un fan al unei echipe sa isi laude echipa? Voi stelistii nu asta ati facut dupa “marile victorii” cu Ujpest si Motherwell? Iar daca e sa ne luam dupa istorie nu cred ca e in avantajul vostru al stelistilor! Stiti si sunteti constienti ca se dadeau 11m la faulturi la centrul terenului ca sa ia Steaua sau Dinamo campionatul!!! Ar trebui sa mai lasam istoria si sa ne ocupam de prezent: la ce m-ar ajuta pe mine sa ma laud cu victoria Stiintei din campionatul trecut cu Dinamo pt ca sambata au fost si au jucat destul de slab, s-au straduit dar nu prea le-a iesit mare lucru!!! Ce-mi place mie si ce spun tot timpul despre CFR Cluj e ca au mentalitate superioara fata de majoritatea celorlalte echipe! O mentalitate care parca se regaseste si la Bergodi dar in rest pare ca altii de la Steaua nu o au, inca!!! La fel, se pare, ca o mentalitate serioasa o are Bucsaru, dar ce folos cand acolo exista crizati ca MM sau Petrescu, care tot ce e clar in favorea lor spun ca e corect iar despre ce e corect spun ca de fapt ei sunt furati. Iar parca clonat cu MM e Borcea: ce revoltat este el dupa meciul de la Craiova (intradervar la una doua faze sunt niste suspiciuni, iar la Niculescu e clar: n-a fost offside), ce repede a uitat cum a fost Dinamo arbitrata 90% in sezonul trecut (nu-si aduce aminte pt ca, dupa cum spuneam si mai sus, lui i se pare ca asa e normal)! La fel Argaseala era revoltat de faptul ca este arbitrat de Hategan la Piatra Neamt si a avut dreptate! A gresit grav Hategan, nu a dat un penalty clar pt Ceahlaul (iar ceea ce ma intriga e ca Pinalty nu s-a prea manifestat)!

    Asa ca lasati-o mai moale cu istoria si vorbiti despre prezent si argumentat pe fiecare acuza care o aduceti!!!

  40. anti-mitici Says:

    Mai stelisti, numai gura e de voi, fotbal nu stiti, deci nu puteti emite pretentii.

  41. vasile_00 Says:

    @Sibelius Aceeasi parere o ai si despre Jenei, Boloni, Mujnai, fratii Zavoda si mai nou Szekely? Si ei sunt hortisti? Iar daca am vorbi despre carecterul lui JJ sau Argaseala nu ne-ar ajunge 2 site-uri!!!

  42. chefere Says:

    @vasile_00

    eh..au si ei dreptul sa spuna ce gandesc, sunt opiniile lor justificate sau nu, argumentate sau nu…fiecare pe limba lui…intelegi. E dureros sa fii atat de panicat incat sa iti iasa pe gura vrute si nevrute. Cat despre Steaua…ca tot ne amenita cu potopul in “templu” (auzi…templu)…sunt liberi sa spere…doar au batut echipa serioasa, Motherwell, deja sunt castigatorii campionatului. Ei cu ale lor, noi cu ale noastre, ne distram de crizele de isterie. Apropos…pt doctul de Atilla…cunosti etimologia cuvantului isterie…hystérie, hysteria etc. Boala se manifesta de regula la femei…stii cum banuiesc… :P

  43. dan Says:

    @vasile_00 -intradevar jucatorii CFR-ului au mentalitate care trebuie laudata si ar trebui s-o aiba toate echipele din Liga 1 dar CFr-ul ar trebui sa aiba si fair-play cand este cazul si asta se intampla cam des ..dar la capitolul fair-play ati retrograda de pe ultimul loc cu 0 puncte daca s-ar face un clasament.

    Nu degeaba e Paskany cercetat de DIICOT.

  44. vasile_00 Says:

    Si inca ceava referitor la punctele “europene” alea sunt ale Romaniei si nu sunt ale Stelei, ale Rapidului sau ale nu stiu cui!!! Iar daca nu va convine acest lucru mergeti si jucati in campionatul Albaniei sa mai castigam si noi la pariuri pe Steaua ca in ultima vreme ne cam incurca!!!

  45. dan Says:

    @ chefere: pana una alta nu uita ca nu ne-ati batut in ghencea si ca sezonul trecut asa prost cum a juat Steaua a piedut un singur meci in Ghencea- cu rRapid .

    Si nu ne-ati batut nici la Cluj .

    Deci daca Steaua joaca mai bine ca sezonul trecut ..ar trebui sa va faceti griji!

    Nu inteleg de unde optimismul asta debordant cand trecutul nu va e favorabil?!

  46. chefere Says:

    @dan

    de ce nu am avea voie sa fim optimisti? e vreo lege prin care doar stelistii au dreptul? nu a spus nimeni aici ca CFR e deja campioana ci doar ca isi doreste si ca e indreptatita sa spere. pana acum au jucat bine deci nicio afirmatie nu e fara acoperire. daca vor si castiga campionatul vom vedea la sfarsit. pana atunci e cale lunga si multe se pot intampla. nu pricep cum doctii de stelisti nu reusesc sa citeasca articolul cu atentie. cand aud de CFR explodeaza toti fara sa gandeasca. Nu am afirmat altceva nimic decat ca CFR a fost mai buna ca si Unirea si ca au dreptul sa spere. E ceva deplasat?

  47. CFR Campioana Says:

    Trebuie sa recunoasteti ca CFR Cluj e o echipa care starneste mult interes. Vad ca pe langa stelisti, mai scriu aici si oi si funarioti si alte specimene. E de bine!

    PS; am avut ocazia sa vorbesc personal cu 2 dintre fotbalistii CFR-ului (n-are importanta cine), sunt deosebiti de motivati sa va bata! In momentul in care am pus intrebarea “O sa bateti in Ghencea?”, raspunsul a fost “Nici nu stam sa discutam!”…

    De abia astept etapa! ;-)

  48. 2449 Says:

    @kkk
    “Nu inteleg de ce fanii CFR-ului simt nevoia sa umple toate site-urile si blogg-urile dupa fiecare meci.As zice ca simtiti nevoia de atentie din moment ce nu prea va baga lumea in seama.:)”

    Ti se pare copile, e doar din cauza ca noi intre etape mergem la scoala, respectiv putem lega o propozitie.

  49. oaia dolly Says:

    vasile_00, treci la ciine, si leaga-l !

  50. Mefisto Says:

    ioi istenem…no ce se intampla aici fratii mei boanghine…o sarit mistici pe voi..tzarani..usurel sa nu se umfle porumbu in voi..lol..acum se duce la puscarie sa-i spunem “romanul” pazakyn sau cum il cheama.. auzi eu este roman si eu vorbeste bine la romaneste …lol..mda…ce sa mai zic:) sa ia cfr campionatul..poate asa fac maghiarii bani sa finatzeze despotismul

  51. steaua_suntem _noi Says:

    Dupa parerea mea,chefereului :)))) nu trebuie sa i se dea vro importanta,in afara de aroganda lor si mai vine si OBELIX(pigmuresan)si paskany(kojak-diicot) si vb de chefere parca a facut istorie in romania.Parerea me ca in romania sunt cunoscute pe plan mondial 3 echipe STEAUA,DINAMO,CRAIOVA nu-mi place sa vb de dinamo sant anti dar chefere este o echipa hibrid care a luat un campionat cu (rapid,dinamo,timisoara) au coplotat toate impotriva stelei.sa ne reamintim ce a spus pancu ca le-au dat meciul clujenilor…. dar nu este nimik va trezim noi duminica… ca va-ti imbatat de vise rEsPeKt ALEXX(vb.grele)

  52. branche Says:

    Frumos articol, multumim!
    Dragi stelisti, bine-nteles ca ne simtim si noi bine sa citim pe gsp un asemenea articol, pentru ca nu prea avem parte din partea presei…
    Deci comentariile voastre la acest articol nu au niciun sens, la niciunul nu gasesc vreo concluzie: CFR joaca in CL pe puctele Stelei, Clemente a spus “Romania inseamna Steaua. Punct. (auzi!!!)”, Steaua a castigat CL, nu exista comparatie ca palmares intre Steaua si CFR s.a.m.d.
    Ce vreti sa ziceti cu astea?
    Echipa Steaua care apare pe teren azi nu e o castigatoare de Liga Campionilor si nici cea care va juca duminica cu CFR…ci e una care a strans…cat? 1 punct? in ultima editie…multi dintre fotbalisti erau bebelusi sau poate nu erau nascuti atunci cand Steaua a castigat C.L….deci care-i concluzia?
    E o mandrie daca Xavier Clemente spune ca Romania inseamna Steaua in vreme ce orice echipa din Spania care merge in C.L., daca ar intalni Steaua in grupe, si-ar calcula din start 6 puncte luate?…defapt voi cand pierdeti fiecare meci in Liga ce va spuneti in sinea voastra? toate astea?
    In rest, ca ceferist…Nu, mai degraba ca roman, respect meritul Stelei pentru toate performantele obtinute de-a lungul timpului, asa cum am facut-o intotdeauna.
    Dar dupa ce zi de zi, oriunde ma aflu, orice site de sport sau canal TV deschid, dau doar de declaratiile oligofrene ale lui Gigi, indiferent daca Steaua joaca cu Pandurii si CFR cu Roma, Steaua in sus, Steaua in jos, invitati peste invitati care, printre orele de discutii in care umfla Steaua ca fiind cu potential de sferturi in Liga, spun ca le e teama ca CFR sa nu depaseasca recordul de goluri incasate, nu imi doresc altceva decat sa piarda Steaua, ca sa vad a doua zi ce se mai vorbeste. Asta e frustrarea noastra. Daca CFR bate Steaua, nu faptul ca am batut o echipa de locul 6 e bucuria noastra, ci faptul ca vom merge cu cea mai mare satisfactie la TV sa vedem ce mai zic acei experti in fotbal, ce mai zice Gigi si Argaseala…

    As vrea sa intervin si in discutia ta, “Chefere” cu “un stelist”. Intr-adevar, CFR a jucat dur cu Unirea si putea sa piarda din cauza cartonaselor Supercupa. A gresit arbitrul, dar “Chefere” are dreptate, pentru ca daca Unirea castiga la penalty-uri, nu mai iesea acest scandal. Atunci ar fi iesit declaratii de genul “MM: I-am batut chiar si asa!”. Oricum, acele faulturi, nu i-au privat pe cei de la Urziceni de vreun penalty sau gol; toate au fost la mijlocul terenului. In rest, nici la golul de 1-1 nu au ajuns in careu. Daca Unirea era mai buna, atunci castiga si asa, deci discutia nu are sens. Eu asa imi pun problema…

    Multumesc, Chefere! Astept articolul promis!

  53. CFR Campioana Says:

    Iata ca au revenit de la pasune si oile: mefisto si steaua_suntem_noi… A fost bun trifoiu? V-a manat bine ciobanu Fecali? hahahahhaa

  54. 2449 Says:

    “the silence of the lambs” va rula duminica seara pe antena 1

  55. 2449 Says:

    oite! acum ca v-ati prins cu computeru’ spiru haret inca mai face inscrieri. hai fuguta fuguta!

  56. EO Says:

    STELISTI,

    NU MAI COMENTATI PE BLOGURILE LOR. LASATI ACESTE MICI INSECTE

    SA SE INTOARCA IN BANALITATEA IN CARE DE FAPT SUBZISTA.

  57. dan Says:

    @ branche: in prima parte sunt deacord cu tine ..si esti si fair-play ..dar in partea a doua adopti atitudinea suporterului CFR-ist de rand si nu mai vezi barna din ochi.

    S-a spus si se mai repeta cele mai multe articole sunt cu Steaua pentru ca Steaua are cei mai multi suporteri .
    S-a vazut dovada clara in supercupa ..CFR si Unirea n-au multi suporteri in afara oraselor de resedinta.

    Daca ar fii jucat Steaua in Supercupa s-ar fii umplut stadionul infiferent ca se juca pe Giulesti la Cluj sau la Arad care n-au echipa in Liga 1.

    Asta e adevarul si tine cont de faptul ca CFR are multi suporteri de conjunctura care la rau cer demisia conducerii

  58. CFR Campioana Says:

    @ dan: la Cluj daca ar fi jucat Stoaia, ar fi fost suporteri dar ai echipei adverse! Ai uitat sa mentionezi asta! Nici cfristii si nici uistii nu suporta oile!…

  59. diana_klausenburg_steaua Says:

    EO-UN HOMOSEXUAL DOVEDIT!!
    .Faptul ca EO este un urangutan ros-albastru este ceva un fapt mai evident decat lumina soarelui insa nu banuiam ca EO este homosexual,data fiind afirmatia pe care a facut-o la articolul “Blasfemie” scris de rakanishu in 29 iulie 2009.
    http://blog.mysport.ro/rakanishu0210/2009/07/29/blasfemie/
    ” EO Says:
    July 30th, 2009 at 3:30 am
    esti fara indoiala cel mai mare cretin izvorat din gandirea linge pi**a. istericule…”
    Gandirea “linge pi**da”-spre a-l parafraza pe acest cl”assic”-inca-in viata, EO,este o gandire heterosexuala,desigur.Urmand firul logicii lui EO,inseamna ca aceasta gandire ce l-a izvorat pe rakanishu2010 este o gandire nesanatoasa si nelalocul ei.
    Ergo,gandirea din care EO a izvorat este gandirea “suge p..a”,adica o gandire homosexuala.
    Sa fie vorba de invidia lui EO fata de orientarea heterosexuala a lui rakanishu?Sa fie vorba de zbaterile innamolite ale lui EO spre a reveni la heterosexualitate?Sa fie vorba de o incongruenta a vorbelor si a faptelor la EO?Sau e vorba doar de prostia-i pura?Din aceasta dilema EO nu va putea iesi si va sfarsi ca un hoit putrezind in mlastina.Un hoit banal si urat mirositor a telemea alterata.

  60. branche Says:

    @dan

    Merci de raspuns. Da, se poate sa fiu si subiectiv, discutiile se pot lungi pana la infinit. Sunt doar pareri.
    Da, intr-adevar, Steaua are suporteri peste tot in tara. Dar asa cum se stie, dintotdeauna in Romania a existat doar o echipa: Steaua. Cu merite sau fara, Steaua era mereu cea care castiga, cea despre care se vorbea. De-a lungul timpului, oarecum fiecare om trebuia sa tina cu Steaua, pentru ca era cea care ne-a reprezentat atata timp in Europa. Dar pe acesti “suporteri” stelisti din Arad, Suceava, de oriunde, nu-i numesti suporteri de conjunctura?
    Omul asa e creat sa creada in ceva. Si atunci crede in ceea ce-i da incredere, o bucurie dupa o emotie…si aici recunosc pe deplin meritele Stelei.

    Dar pana la urma care e concluzia acestei “probleme” cu suporterii? ar trebui sa ne dam la o parte?

    Numai bine!

  61. un nimeni Says:

    eu nu inteleg presa de sport din romania…odata nu am vazut un articol ce sa analizeze un joc ori tactica unei echipe…tot ce se intampla in editorialele noastre e laude ori ocari aduse unuia ori altuia…doar scandaluri…multe inventate de dragu ratingului…asta scriem, asta ne place sa citim, asa ne place sa traim…de asta suntem o tara de kkt…eu ma duc la fiecare meci al cfrului de acasa si pot sa spun ca atmosfera e f frumoasa…poti sa mergi cu copilul la meci fara probleme..e drept se poate sa mai auda o injuratura, dar asta e peste tot in tara asta…in schimb restul e la standarde occidentale…e colorat, se canta, se aplauda, se joaca fotbal frumos…tribuna 2 nu mai e prevazuta cu garduri de protectie si asta ma bucura si imi da speranta de mai bine…in concluzie vreau sa spun ca am putea incepe prin a vedea si a lauda lucrurile intradevar bine facute, hai sa nu mai vedem doar gaurile din cascaval….

  62. sibelius Says:

    @ vasile_00: nu te preface ca nu ai inteles. Nu ma refer la cine ce este, dar daca un frustrat gen “CFR Campioana” emite elucubratii si dejectii la fiecare postare de-a lui o sa ma cobor la nivelul lui de a dialoga…sau poate ca cel mai destept ar trebui sa cedeze si sa lase nebunul sa se manifeste cum stie el.

  63. sibelius Says:

    @branche intrebari: cati dintre cei care acum se declara suporterii CFR-ului auzisera de echipa inainte de promovare. Cati dintre cei care isi striga independenta stiu si celelalte nume ale echipei(asa prin anii ‘80- ‘90). Cati dintre aceasi suporteri recunosc greselile PRO CFR si jocurile de culise ale CFR-ului. Cati se identifica cu aceasta echipa? E echipa Ardealului? Nu cred. E echipa Clujului? A unei parti din Cluj poate. Cati bani s-au bagat si cu ce rezultate? Cati jucatori s-au rulat? Care e diferenta dintre Iuliu Muresan si Borcea? Cat de penibil poti sa fii cand nu stii cate echipe sunt intr-o grupa de Champions League si ca nu pot fi doua din aceasi tara?

  64. dan Says:

    @ CFR campioana : Cred ca te inseli maestre …Steaua are mai multi suporteri in Cluj decat CFR ….tinand cont si ca Fanii U-isti sunt contra Clujului .

    @brache: Fiecare crede in ce vrea dar ar trebui sa fim fair-play ..eu am tinut cu CFR in UCL ca tin cu echipele romanesti in Europa.

    Imaginea Stelei a fost umbrita de valize si brichete altfel ar fii avut si mai mult suporteri si multi dintre rivali n-ar fi fost as a vehementi.

    Sincer va inteleg ..daca as fi CFR-ist sau dinamovist as gandi la fel dupa ce a facut Becali.

  65. realistu Says:

    Faptul ca Paszkany e CERCETAT de DIICOT nu e relevant. Daca cea mai tare proba este convorbirea publicata (ilegal!) de GSP, atunci e clar ca nu e nimic altceva decat o manipulare ordinara si o modalitate de santaj din partea cuiva aflat deasupra legii.

    Sa nu uitam ca pe Becali l-au prins cu valiza cu 1.700.000 euro pregatiti sa ii dea jucatorilor de la U. Asta nu e o convorbire banala, ci un fapt cat se poate de clar. Pe langa asta, el a rapit si sechestrat oameni, i-a impuscat (prin bodyguarzi) si a vrut sa ii injunghie. Asta e tot un fapt. Si in urma acestor ACTE CRIMINALE el ajunge sa reprezinte Romania in parlamentul european. Cred ca e clar cum sta treaba cu justitia, asa ca lasati-o mai moale cu “Paszkany cercetat de DIICOT”. Daca aveau cu adevarat probe, era deja inchis. Pe stelisti ii inteleg, ei tin la clubul lor, dar nu vad de ce uita CRIMELE deloc banale ale lui Becali.

  66. realistu Says:

    Faptul ca GSP e plin de articole despre Steaua se datoreaza numarului mare de suporteri stelistii din tara, indiscutabil clubul cu cei mai multi suporteri. GSP e un produs media care vinde audienta si pentru ei e logic sa scrie subiecte care atrag cea mai mare audienta. Pana aici e totul OK. Ce nu e OK este ca 80-90% dintre articolele cu si despre Steaua sunt de fapt banalitati de genul “ce a mai scremut Gigi astazi”. Oricat de mult ti-ai iubi echipa sau clubul, pana la urma te saturi sa tot vezi un oligofren incult caruia i se cere parerea pentru fiecare maruntis ce se petrece in tara.

    Pana si stelistii cei mai infocati s-au saturat de asta, asa ca va dati seama cat de satui de Gigi sunt suporterii ne-stelisti. Steaua are mult de pierdut de pe urma lui si probabil ca reactiile anti-Steaua nu ar fi atat de vehemente daca nu ar exista o asociere stransa intre Becali si Steaua.

    Asa ca dragi stelisti, daca vreti sa faceti ceva, nu mai cititi fiecare rahat despre Becali si la un moment dat vor realiza si cei de la GSP ca nu mai tine figura (si probabil vor inventa un scandal care sa ii atraga din nou pe oameni).

  67. sibelius Says:

    @realistu: maestre, cine te pune sa citesti…si sa comentezi? simplul fapt ca pe un articol de acel gen apar cateva zeci de comentarii dovedeste ca e un produs care se vinde. Sincer, eu NU citesc ce spune Jiji sau altii. Dar voi nu v-ati saturat de prostiile debitate de Trica? sau daca e de-al vostru poate fi si prost. Statistic vorbind prostiile lui au mult mai mare audienta decat cele ale lui Becali.
    Pe de alta parte de ce va simtiti obligati sa injurati peste tot si pe toata lumea? e un semn de civilizatie?

  68. sibelius Says:

    @ realistu: era comunicatul DIICOT, aparut pe site-ul oficial si preluat de toata lumea.
    Nu crezi ca devii penibil vorbind 2 ani de valiza aia? Sau esti ca batranii care si dupa 50 de ani povestesc ce-au facut ei in armata?

  69. vasile_00 Says:

    @sibelius nu ma prefac de nimic, dar cand dai cu noroi uita-te daca nu cumva noroiul are efect de bumerang si ii afecteaza poate mai mult pe cei cu care simpatizezi, iar daca te cobori la nivelul unui cretin ajungi sau poti fi foarte usor comparat cu el, iar tu la comentariul respectiv nu ai fost deloc departe de comentariile inteligente ale lui JJ

    @dan: sunt fan al Stiintei, la CFR imi place insa foarte mult mentalitatea de care dau dovada jucatorii (daca ar fi avut-o cei de la Universitatea erau mult mai sus in clasament la ce joc au facut in sezonul trecut, si daca nu stateau capra in meciurile cu Steaua si Vaslui…), evident ca si la ei mai iese cate o “uscatura” din cand in cand. Nu prea inteleg faza cu fair-play-ul CFRului, vorbim despre el in general sau il comparam cu ceva, cu FPul lui Costin Lazar sau FPul lui Radoi, Ghionea sau Lovin, sau cu FPul lui Alexa?

    @dolly mama, eu nu prea ma pricep la activitatile de la stana, asa ca nu am inteles ce caine trebuie legat si de ce!!!

    Referitor la patronii echipelor nu va mai intreceti in concursuri de gen “care-i mai curat” sau “care-i mai plin de bube”!!! Toti au facut ilegalitati, altfel nu poti face averi asa mari in asa scurt timp cu toata dezvoltarea imobiliarelor din ultimul timp. Nici unul nu e mai penal ca altul asa ca vorbiti doar despre jocul echipelor si s-o lasam moarta cu investitorii pt ca majoritatea sunteti stelisti (dar din ce in ce mai putini) iar JJ pare a avea cele mai multe bube!!!

  70. sibelius Says:

    @ vasile…eu ma coboram la limbajul domnului “CFR Campioana”.
    Despre bube: in your dreams.
    Despre scaderea numarului de suporteri ai Stelei: you wish.
    Vazand cum o dai una-una cu stana si alte comentarii decente imi dau seama ca Trica e doar produsul mediului.

  71. realistu Says:

    @sibelius: Daca nu citesti tampeniile lui Becali, foarte bine, bravo tie. Nici eu nu le mai citesc de mult. Nu iti inteleg reactia, parca te-ai simti vizat, stii tu, “cine se scuza se acuza”. Cat despre Trica, sa fim seriosi. El apare o data la cateva zile, cel mult, pe cand despre Becali e ca in bancul cu Ceausescu, il gasesti peste tot, la TV, in ziare, pe internet. Te temi sa deschizi frigiderul ca dai si acolo de el spunandu-si parerea despre ceva.

    Audienta mai mare la Trica? De unde ai scos-o? Inventezi argumente cand iti lipsesc?

    Fanii CFR injura peste tot si toata lumea? De unde ai scos-o si pe asta? Injuraturi gasesti si la suporterii CFR, si la cei de la Steaua, de la Dinamo, Rapid, la toti. Daca ar fi sa facem o statistica, ti-ai inghiti cuvintele imediat.

    Cat despre valiza, care e problema? E de domeniul penalului, deci de ce nu as vorbi de o infractiune NEPEDEPSITA? Iar faptul ca e de acum 2 ani (de fapt de 1 an doar) ti se pare o scuza? E ma intreb: de ce dureaza atata? De ce nu zici nimic despre rapire, impuscare, tentativa de injunghiere?

  72. branche Says:

    @Sibelius: (a propos, e de la Jan Sibelius?)

    Orice raspuns la intrebarile tale nu au relevanta. Si pana la urma ce vrei sa demonstrezi? Nu inteleg unde vrei sa ajungi…Echipa Clujului, a Ardealului…mai multi suporteri sau mai putini suporteri…palmares mai mare sau mai mic…care e ideea?
    Ok, eu nu ma bag, pentru ca din partea mea nu a existat si nu va exista niciodata rivalitate intre CFR si U…dar uite-te bine la TV cine face aceasta “lege”..cine o “impune”, faptul ca U e echipa Clujului? Scandalurile si iesirile salbatice in strada. Ale cui? Dupa oameni din-aia sa ne luam?
    Deci depinde si de calitatea suporterilor. Suporterii ceferisti “de conjunctura” cum le ziceti, prin “ipocrizia” lor, daca vrei, nu fac nimic rau echipei. Dar suporterii Universitatii, prin devotamentul lor exagerat, aduc doar rau echipei…
    Doar stii bancul cu Einstein la Bucuresti, nu?…

    Sa nu facem comparatii Muresan-Borcea, ca iarasi nu ajungi nicaieri. Cu ce e mai bun Becali? sau Padureanu? sau cati altii?
    Macar Muresan nu flutura in vazul intregii tari fularul lui Dinamo…imi pare rau pentru suporteri…pana la urma cred ca voi suferiti mai mult…si nici voi, nici echipa nu o meritati…

    Daca mai vrei sa-mi scrii, nu te obosi, ca oricum, eu tot spre pace intre suporteri as indemna…
    Ciao

  73. realistu Says:

    Si ca sa raspund singur la intrebarea “de ce dureaza atata dosarul Valiza”: pentru ca nu va ajunge niciodata la capat. Justitia e pentru fraieri.

    In ce-l priveste pe Paszkany, asta e exact genul de linsaj mediatic practicat la noi. Nu e intamplator ca dosarul DIICOT a fost publicat exact intr-un moment cand erau puse tunurile pe CFR pentru un asa-zis arbitraj favorabil in Supercupa (care n-a fost deloc favorabil, dovada ca Urzicenii au pierdut singuri un meci pe care il puteau castiga). In presa se porneste de la prezumtia de vinovatie, pe principiul ca daca scrie in presa (sau apare la TV) inseamna ca e adevarat. Unii pun botul, mai ales cei la care le convine.

  74. vasile_00 Says:

    Ce legatura are Trica cu ceea ce am spus eu acolo? A jucat si la Stiinta si la Steaua si la CFR, ajucat in general bine la toate cele trei echipe, are un grad de inteligenta sub media campionatului, dar n-am facut nicio referire la el.

    Cu stana, de data aceasta, chiar nu m-am gandit la Steaua!!! Dar tot folosindu-se acest termen am asociat cainele cu stana iar daca am suparat pe cineva cu acest lucru imi cer scuze.

    Referitor la bube vrei sa spui ca toti sunt curati mai putin patronul CFRului?

  75. hahaha Says:

    @Sibelius

    >>

    Da voi nu credeti ca sunteti deja penibili vorbind intruna de finala aia de la Sevilla de acum 23 de ani? :)))))))))))))))
    Macar batranii aia chiar au facut, da voi care ziceti, ce-ati facut? vai de steaua voastra

  76. CFR Campioana Says:

    @ dan: ma faci sa rad… da, probabil de aceea oile venite in Cluj au fost aruncate in lacul din parcul mare de uisti!… Sau poate vroiau sa spele oile?… hahahha

    @ sibelius: ia liber ca m-am lamurit cu tine din discutiile anterioare! taranul ajuns la oras nu-si poate depasi conditia de sluga la mitici!….

  77. ardeal Says:

    In ceea ce priveste jocul practicat ce CFR, nu va entuziasmati prea tare… Este sub ceea ce juca in perioada lui Trombetta… In rest, mult succes.

  78. Cornel Says:

    CFR a cistigat un meci pe teren propriu cu o rivala iar chefere simte nevoia irepresibila sa cinte si danseze. Un banc stupid de infantil cu „Bolek i Lolek” (n.b. – în poloneză - tine sa sublinieze pedantul nostru !!!) i se pare culmea umorului, stilul sau greoi, de contabil, gafaie ca sa tina pasul cu entuziasmul delirant…”Raportul vorbe-fapte” !!!…”Frumos spectacol în tribune, public entuziasmant şi o galerie de nota 10.”…”Primul unsprezece deja provoacă ameţeli, însă „schimbarea la faţă” a multora, adică „albirea”, ar veni doar uitându-se ce rezerve aşteaptă la Cluj să între în teren. Diferenţa de valoare e limpede.”…”Unirea pare mai timorată decât la conştientizarea faptului că…” - sintaxa topaie si ea o data cu autorul. Imi vine sai spun: - Stai, bre, cuminte, sa nu-ti cauzeze, ca abia a inceput campionatul. Mai usor cu ametelile !!!

  79. sibelius Says:

    @CFR Campioana- daca imi arati tu mie oras din Ardeal cu accent general mai taranesc decat in Cluj ma inchin;)
    Si eu m-am lamurit cu tine de mult
    @ realistu: pai….intra intr-o zi pe gsp si numara cate comentarii apar la un articol cu declaratiile lui Trica si apoi cate apar la Becali. Comparand o sa vezi audienta.
    @hahahahaaa, da’ tu ce ai facut? ai castigat vreo cupa?
    Despre valiza: sincer acuma- chiar CREDETI ca acolo a fost dare de mita? Chiar credeti ca fotbalistii sunt functionari publici?
    @branche: raspunsurile sunt relevante doar dintr-un punct de vedere: acea mana de suporteri ai CFR in buna traditie comunista considera ca daca ei stau in Cluj sau Ardeal si tin cu CFR atunci CFR= echipa Clujului/Ardealului/Universului.

  80. Transilvania mitica Says:

    despre “OLE-urile unei tribune fascinante”. (!!!)
    Cu cine tin suporterii ceferisti-fascinanti, cu Traore sau cu Deac ?

  81. Mircea TgM Says:

    @ toata lumea. incercati sa va bucurati de fotbal si atat. eu incerc Buna seara. In ultimul timp, dupa terminarea unui meci, incerc sa inchid televizorul. Urasc toate comentariile oamenilor de fotbal…ca a fost, ca nu a fost, ca penalty ca bla bla bla…Strict : FOTBAL - 90 de minute (+/-)…oricum, orice discutie pe blogurile astea nu duce nicaieri. Nu o sa poate “x” sa ma faca sa tin cu echipa “y” doar pt. ca el are o parere mai buna, sau mai proasta. In afara de materialele tehnice (driblinguri, pase, centrari) si scurte istorioare despre diferite echipe, trecute, prezente sau izolate…altceva nu prea conteaza pe blogurile astea. Va pierdeti timpul in replici. Mai bine, beti o bere cu prietenii pe o terasa la un meci de fotbal, sau pe stadion. Numai bine!

  82. Mircea TgM Says:

    :)) pardon de “Buna seara” . se vroia la inceput, dar mi-a fugit mouse-ul

  83. alexx Says:

    Dedicatie pentru CFR . Cu regii astia doi va dublati galeria :)

  84. alexx Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=hjZLXUGRYFY

  85. plescoianul Says:

    misto alexx :D :D :D

  86. Reparatie morala | Ilar Says:

    […] http://blog.mysport.ro/chefere/2009/08/03/pasati-in-ole-uri/ […]

Adauga comentariu

Login
Username: Password:
 
 
Inregistrare
Am uitat parola